Moderní systémy řízení motoru cizích výrobců. Přímé vstřikování benzínu

Vstřikování benzinu

Moderní systémy řízení motoru cizích výrobců. Přímé vstřikování benzínu
  • Shrnutí informací o snímačích otáček kliky a vačky.
  • Přehled snímačů zatížení motoru – měřiče hmotnosti vzduchu a snímače absolutního tlaku sání.
  • Řízení točivého momentu motoru.
  • Provozní režimy – homogenní a vrstvená směs.
  • Palivový system s proměnným tlakem paliva v nízkotlaké části.
  • Ovládání řídicí jednotky palivového čerpadla.
  • Vysokotlaký systém.
  • Vysokotlaké vstřikování Mitsubishi GDI – popis vysokotlakého čerpadla a mechanické regulace tlaku.
  • Vysokotlaké čerpadlo Continental – regulace tlaku dávkovacím ventilem.
  • Ovládání vysokotlakých vstřikovacích ventilů magnetických a s piezomodulem.
  • Systém ovládání proměnného zdvihu ventilů MULTIAIR (FIAT), Valvetronic (BMW).
  • Variabilní přestavení vačkového hřídele PSA/BMW, variabilní přestavení vaček Doppel Vanos (BMW).
  • Přepínání délek sacího potrubí. TwinScroll turbodmychadlo.
  • Praktické měření na vozidlech, diagnostika pomocí testerů KTS a osciloskopu/motortesteru.

   





         
 

 

Termín a místo konání

23. - 25. října 2017 (pondělí - středa)

Školící středisko BOSCH
Dobronická 1216
140 00 Praha 4

Cena

6 250,- Kč včetně 21% DPH

Pořadatel

Školící středisko BOSCH
Dobronická 1216
140 00  Praha 4

Tel.: +420 602 297 137
E-mail: werner.kirsch@cz.bosch.com
www.bosh.cz

Monroe

Facebook

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.6637 seconds.
Redakční systém Orancon naprogramoval Vítězslav Dostál