Obchodní referent/-ka (Power Tools)
Značka Bosch je synonymem kvality a inovací v oblasti mobility, průmyslových technologií, energie a technického zařízení budov. Při naší práci neustále dbáme na zlepšování kvality života našich zákazníků i zaměstnanců. Společnost Robert Bosch odbytová s.r.o. se sídlem v Praze a servisním střediskem v Mikulově je součástí mezinárodní skupiny Bosch a právě teď hledá nového člena týmu našeho mezinárodního celku.
Náplň práce
- Zpracování a kontrola obdržených objednávek
- Zpracování vratek, tvorba dobropisů a dalších dokladů
- Příprava podkladů pro obchodní jednání (zejména pohledávky)
- Řešení reklamací zboží se zákazníkem
- Kontrola kmenových zákaznických dat v systému
- Komunikace a spolupráce se servisem při řešení reklamací
- Sledování platební disciplíny zákazníků
- Komunikace s logisty a skladem
- Práce s interními systémy
Požadujeme
- SŠ s maturitou
- Praxe v oboru zákaznického servisu nebo logistiky min. 3 roky
- Znalost práce s PC (MS Office, SAP)
- Výborné komunikační schopnosti
- Orientace na zákazníka
- Spolehlivost, pečlivost, přesnost
- Ochotu učit se novým věc
- Pokročilá znalost AJ (min. úroveň B2)
- Znalost slovenštiny výhodou
Nabízíme
- HPP na 40 hod./týdně
- Perspektivní zaměstnání v silné nadnárodní společnosti
- Moderní pracovní prostředí
- Širokou škálu dalšího vzdělávání vč. jazykových kurzů
- Pružnou pracovní dobu
- Zaměstnanecké benefity: dva roční bonusy, 5 týdnů dovolené, příspěvky na penzijní a životní pojištění, doplatek mzdy v době nemoci/příspěvek za neabsenci, stravenky v hodnotě 100Kč, příspěvek na dopravu, bezúročné půjčky na bydlení a další
Místo výkonu práce
Radlická 350/107d, 158 00 Praha-Radlice, Česká republika
Kontakt
Datum zadání nabídky
Aktuální košík je prázdný
Page generated in 0.3026 seconds.