Zakázka měsíce
Pohodová show pro české a slovenské autoservisy
České a slovenské autoservisy jsou velmi šikovné. Dělají mnohy úžasnou práci a jsou na ní patřičně hrdí. Magazín Autoservis se rozhodl podpořit tuto skvělou práci a odměnit jí.
Pravidelně přiblížíme zajímavé práce a vybrané úspěchy, ve spolupráci s vybranými partnery, odměníme někdy malými, někdy většími cenami. Cílem celého projektu je podpořit šikovné české a slovenské ruce, ale také samotné servisy nebo například vybrané partnery...
Spuštění celého projektu předpokládáme v průběhu léta / podzimu 2019.
Základní záměr
- ukázat kvalitní práci českých a slovenských servisů
- odměnit poctivou práci profesionálů
- podpořit je a povzbudit v jejich práci
- pomoci zvýšit prestiž oboru mezi koncovými zákazníky
- nabídnout zajímavou a pohodovou show pro odborníky
- dát prostor pro sdílení mezi odborníky o svých profesních zkušenostech
Oceníme kvalitní práci
- oceníme kvalitní práci českých a slovenských servisáků
- oprava po nehodě
- oprava technické závady
- designová úprava
- oprava laku
- a jiná kvalitní práce
Staňte se partnerem projektu
Soutěžní show Zakázka měsíce můžete samozřejmě využít k efektivní propagaci Vaší firmy, Vašich výrobků nebo služeb mezi odborníky či potenciálními zákazníky:
- velmi zajímavá a efektivní forma propagace
- velmi široké možnosti spolupráce - bezplatná nebo partner projekt
- bezplatné zapojení
- bez finančních nákladů pro Vaší firmu
- individuální dohoda spolupráce
- nejčastěji - vložení ceny pro oceněné servisy
- zajímavá, nenásilná a velmi levná forma propagace Vaší firmy
- partner projektu
- finančně velmi výhodná
- finanční náklady závislé na rozsahu spolupráce - přizpůsobení Vaším možnostem
- výrazně větší rozsah podpory Vaší firmy - oproti bezplatnému zapojení
- ceny v rozmení 15 - 30.000,- Kč bez DPH / měsíc
Co získáte
V rámci projektu získáte několik forem přímé a nepřímé propagace Vaší firmy:
- umístění loga do jednotlivých článků (videí, fotogalerií)
- umístění loga Vaší firmy do propagační kampaně projektu
- možnost realizace rozhovorů i s Vašimi klienty
- uvedení informací o Vaší firmě v rámci v článku, bude-li se jednat o Vaše klienta
- uvedení informací o Vaší firmě, jakožto partnera projektu
- a další formy propagace v rámci tohoto projektu
Na koho se zaměřujeme
Postupně oslovujeme různé cílové skupiny odborníků v autoopravárenství a aftermarketu:
- cca 10 000 odborných firem
autoservisy, pneuservisy, autosalony, bazary, prodejci autodílů, STK a mnozí další...
- cca 50 000 odborníků v autoopravárenství a aftermarketu
automechanici, karosáři, lakýrníci, autoelektrikáři, technici, prodejci, manažeři...
Kontaktujte nás