Přejímací technik - Olomouc

SERVIS 2 - Činnost přejímacího technika při sjednávání zakázky a příjmu vozidla

Přejímací technik - Olomouc

Určeno pro: majitele servisu, přijímací techniky a automechaniky přicházející do styku se zákazníkem, obchodní zástupce, učitele odborných škol automobilového zaměření.

Cíle školení:

  • seznámit se zásadami komunikace se zákazníkem při příjmu zakázky
  • jak správně argumentovat se zákazníkem
  • naučit se zhodnotit produktivitu práce servisu a správně stanovit hodinovou sazbu,
  • naučit se spočítat zakázku

Obsah a program školení:

  • Jak komunikovat se zákazníkem při příjmu vozidla a stanovení předběžné ceny
  • Co je to produktivita servisu
  • Jak správně stanovit hodinovou sazbu
  • Jaký je správný poměr plocha dílny, počet stání, počet mechaniků
  • Ergonomie dílny – rozložení pracovišť
  • Od které doby je vhodné mít přijímacího technika
  • Jak ohodnotit práci mechaniků v servise, práce na HPP, VPP, dohodu a jiné
  • Diskuze a zodpovězení dotazů

Přejímací technik - Olomouc

Odborný garant

Ing. Lubomír Kroužílek, BANET CORPORATION, lektor – technický poradce

Termín a místo konání

12. června 2019 (středa)

APM Olomouc

Týnecká 714/6
779 00 Olomouc

Cena

1 815 - 3 630,- Kč

Pořadatel

APM Automotive s.r.o.
Nádražní 104
345 06 Kdyně

Tel.: +420 739 530 762
E-mail: jan.pancik@apm.cz
www.apm.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Nová dimenze regenerace

Váš dodavatel autodílů

Vyšel nový Autoservis

Autoservis 7-8/2019
Vyšlo nové číslo
magazínu Autoservis

Novinky pro autolakýrníky

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.5442 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál