Modernizovaný Trafic 3. generace dostal novou přední část s robustnějším vzhledem zvýrazněným full LED světlomety a přepracovaným nárazníkem.
Především byl zásadně přepracován interiér s novou přístrojovou deskou s moderními a praktickými prvky, třemi USB porty a nabídkou největšího objemu úložných prostor ve své kategorii včetně nové zásuvky Easy Life. V nabídce je i multimediální systém Renault Easy Link s integrovanou navigací kompatibilní s Android Auto a Apple CarPlay využívající 8“ dotykový displej. Přístrojový panel tvoří 4,2“ barevný displej. Sklopením opěradla prostředního sedadla se vytvoří mobilní kancelář s prostorem pro notebook a otočným držákem velikosti A4, do něhož se vejdou pracovní dokumenty. Sklopené opěradlo středového sedadla lze také využít jako stolek na oběd.
Renault pro Trafic rozšířil sortiment motorů. Čtyři turbodiesely 2,0 Blue dCi poskytují o 3,5 až 7,5 kW (5 až 10 k) větší výkon v rozmezí 81 kW (110 k) až 125 kW (170 k) a točivý moment. Všechny splňují normu Euro 6d-Full, jsou vybaveny funkcí Stop & Start a jsou spojeny s přímo řazenou převodovkou. Nejvýkonnější verze Blue dCi 150 a 170 jsou k dispozici také s dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.
K dispozici je 10 nových asistenčních systémů mezi něž patří adaptivní tempomat, tempomat s funkcí brzdění, automatické přepínání dálkových světlometů, varování před opuštěním jízdního pruhu, sledování mrtvého úhlu, aktivní nouzové brzdění, rozpoznávání dopravních značek s upozorněním na překročení rychlosti, upozornění na nestabilní trajektorii přívěsu, přední, zadní a boční parkovací senzory a zadní parkovací kamera.
Díky 275 dostupným verzím lze nový Trafic přizpůsobit podle potřeby. Stejně tak je k dispozici široká paleta příplatkové výbavy, příslušenství, úprav na míru a širokému výběru možností přestaveb. Trafic je jako dodávka k dispozici ve dvou délkách a dvou výškách s nákladovým prostorem o objemu 5,8 až 8,9 m3, možností výběru provedení prostoru pro posádku a počtu sedadel, volitelným prosklením, různými provedeními přepážek, dveří a podobně. Ve verzi L2 umožňuje otvor v přepážce nabídnout nejdelší užitečnou délku nákladu v segmentu 415 cm. Verzi plošina lze přizpůsobit různým druhům použití, jako jsou skříňová nástavba, izotermická nástavba nebo sklopný valník.
Třetí generace modelu Trafic se pro všechny trhy po celém světě vyrábí v závodě Renault v Sandouville v Normandii. Objednávky se otevírají 4. října. Prodej v České republice bude zahájen začátkem roku 2022.
24.9.2021
Renault
Foto: Renault