Vyhledávač autoservisů GetFix chce během pěti let zvýšit počet zaregistrovaných servisů v rámci své nabídky pětinásobně na 800 provozoven. Počet uživatelů by měl vzrůst ze stávajících 1300 na více než 100 000.
„Cílem je vytvořit rezervační systém, který bude sloužit servisům a řidičům. Chceme, aby byl GetFix místem, kde klienti vyřeší všechny problémy s vozidly. Od koupi vozidla přes registr až po opravy, mytí, uskladňování pneumatik a prodej vozidla,“ říká ředitel společnosti GetFix Stanislav Toman.
GetFix vznikl v roce 2019 a loni do projektu vstoupil investiční partner, který projekt financuje a pomáhá s jeho dalším rozvojem. Dosud GetFix zprostředkoval objednávky servisních prací za více než 2,4 milionu Kč. Měsíčně zprostředkuje více než 100 objednávek.
Výhodou celého systému je rychlé on-line objednání servisní služby v jeho okolí. Objednávku má vytvořenou do tří minut. Vybírat může mezi prověřenými servisy s hodnocením od ostatních uživatelů. Servisy naopak získají novou klientelu, marketingovou podporu ze strany GetFixu a exkluzivitu v daném regionu.
GetFix do budoucna plánuje také rozšíření nabídky služeb o pojištění, objednávku na STK či prodej vozu. Připravuje rovněž mobilní aplikaci pro řidiče a automatizaci celého objednávkového procesu. V plánu je také rozšíření do dalších zemí EU.
28.09.2022
GetFix
Foto: GetFix