Servind

Prodloužená záruka jako klíč k věrným zákazníkům

Prodloužená záruka jako klíč k věrným zákazníkům

Prodloužená záruka jako klíč k věrným zákazníkům ve světě prodeje vozidel.

Automobily jsou složité stroje a bez ohledu na značku a kvalitu prodejce může dojít k jejich poruše. Je však možné si sjednat finanční ochranu v podobě prodloužené záruky. Ta dodává řidičům klid na cestách a podporuje loajalitu vůči prodejcům vozidel. Vstupte do světa, kde spokojenost klienta není pouhým cílem, ale závazkem.

Nákup nového automobilu je vzrušujícím okamžikem, ale nese s sebou i finanční zodpovědnost. Nikdy totiž není zcela jisté, zda nedojde k neočekávané poruše. Riziko je vysoké zejména u ojetých vozů, které již nejsou v záruce výrobce. A právě zde vstupuje do hry prodloužená záruka, která chrání peněženku majitelů vozidel před nečekanými výdaji spojenými s mechanickými, elektronickými a elektrickými poruchami vozidla. Nemusí se tak obávat, že nečekaný problém negativně ovlivní jejich rodinný rozpočet. Opravy motoru, převodovky brzd či klimatizace se totiž mohou vyšplhat na desítky tisíc korun, a to už řada domácností zásadně pocítí.

Klíčový je výběr partnera na pojistném trhu

Prodloužená záruka pomáhá i prodejcům vozidel. Snižuje obavy z nákupu ojetých vozidel a přináší nejen dodatečné příjmy, ale zvyšuje i loajalitu a důvěru zákazníků. Je však nutné si vybrat spolehlivého partnera, se kterým má prodejce vozidel i klient jistotu, že škoda na jeho vozidle bude rychle a kvalitně vyřešená.

Předním poskytovatelem prodloužených záruk na evropském trhu jsou společnosti působící v rámci skupiny DEFEND INSURANCE GROUP. V České republice je skupina  propojená s pojistitelem české pobočky Fortegra Europe Insurance Company Limited, která pokračuje v upisování jejích inovativních produktů jako jsou právě prodloužené záruky.

„U každého pojištění je důležitý zejména zákaznický servis a proces řešení škod a nejinak je tomu u prodloužených záruk DEFEND Car Protect. Naši partneři a klienti si chtějí být jistí, že jim pojistnou událost zaplatíme. Zásadní je také, aby se řidiči mohli na silnici vrátit co možná nejrychleji. Proces řešení škod tak neustále vylepšujeme, aby probíhal co možná nejefektivněji a překonával očekávání našich partnerů a klientů,“ říká Managing Director Andrew Quirke.

Schválení pojistné události do 24 hodin

DEFEND INSURANCE GROUP za rok 2022 zpracovala na 11 trzích, kde v současnosti působí, více než 36 000 škodních událostí a schválila více než dvě třetiny z nich. Za rok 2023 očekává, že objem zpracovaných škod naroste až na 45 000.

„Kompletně vyřešit pojistnou událost umíme i do druhého dne. Pokud klient přistaví vozidlo do partnerského servisu, který nám obratem poskytne všechny potřebné dokumenty a diagnostiku závady a zároveň má kapacitu vůz ihned opravit, může majitel vozu již druhý den vyrazit na silnici. Zpravidla však celý proces trvá 5 až 10 dnů, protože čekáme na dodání podkladů. Po jejich dodání, ale pojistnou událost schvalujeme do 24 hodin,“ popisuje Jiří Voborník, manažer likvidací pojistných událostí pro celou skupinu DEFEND INSURANCE GROUP.

Další výhodou prodloužených záruk DEFEND Car Protect je rozsah proplácených činností. Neproplácí se totiž pouze výměna či oprava krytého dílu, ale i práce servisu. Klient má dále krytý i odtah vozidla do servisu až ve výši 5000 Kč a v rámci doplňkového krytí i náhradní vozidlo.

Pozor na motor, vodní pumpu a turbodmychadlo

K poruše automobilu může dojít bez ohledu na kvalitu značky a prodejce. Stává se to i u zcela nových vozů a riziko stoupá s každým ujetým kilometrem. Podle dat DEFEND INSURANCE GROUP patří k pěti nejporuchovějším dílům motor, vodní pumpa, blok motoru, turbodmychadlo a spojka. Mezi pěti nejnákladnějšími opravami se pro změnu umístilo turbodmychadlo, vstřikovače, vodní pumpa, setrvačník a hlava válců.

Ověřeno klienty

Důvěra je v pojišťovnictví klíčový prvek a spokojenost klientů je proto na prvním místě. Nejinak je tomu v DEFEND INSURANCE GROUP, která se v rámci Google Reviews může chlubit 4,8 hvězdičkami z pěti a ohodnotilo ji již více než 800 klientů.

„Jsme hrdí na vysoká hodnocení a pozitivní recenze našich klientů. Dokládají, že naše úsilí o poskytování špičkového zákaznického servisu se odráží v naší každodenní praxi a daří se nám naplňovat závazky vůči našim klientům a partnerům,“ doplňuje Gabriela Motejzíková, Country Managerka společnosti DEFEND INSURANCE s.r.o., která je členem DEFEND INSURANCE GROUP v České republice.

Flexibilita pro klienty i partnery

Individuální a partnerský přístup ke klientům i partnerům je jednou z největších výhod spolupráce s DEFEND INSURANCE GROUP. Odráží se nejen v zákaznickém servisu a v řešení škod, ale i v samotném nastavení produktů a spolupráce s partnery.

Prodloužené záruky DEFEND Car Protect mají řadu volitelných parametrů, díky kterým si je klient může nastavit přesně podle svých potřeb a neplatit nic navíc. Navolit si je možné pojistnou dobu, roční nájezd kilometrů i výši spoluúčasti. Obdobně DEFEND INSURANCE GROUP umožňujeme úpravu prodloužené záruky na míru potřebám svých partnerů a jejich zákazníků včetně brandingu s logem a názvem partnera.

„Napříč střední a východní Evropou přinášíme pojistné produkty, které poskytují klientům klid na cestách a zároveň otevírají našim partnerům vynikající příležitost pro růst a rozvoj jejich podnikání díky dodatečným provizím, příjmu z potenciálních pojistných událostí, a především zvýšené důvěry a loajality jejich zákazníků. Vstupte do světa, kde spokojenost klienta není pouhým cílem, ale závazkem,“ vyzývá Gabriela Motejzíková.

Chcete získat silného a spolehlivého partnera na pojistném trhu? Rádi byste začali nabízet prodloužené záruky? Neváhejte se ozvat DEFEND INSURANCE GROUP na e-mail info@defendinsurance.eu nebo na telefonní číslo +420 233 103 111.

Datum zveřejnění

2.1.2024

Zdroj informací

DEFEND INSURANCE

Foto: DEFEND INSURANCE

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2751 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál