Servind

Zákaznický portál Mewa je dostupný po celé Evropě. Nabízí maximální přehled ve správě objednávek

Zákaznický portál Mewa je dostupný po celé Evropě. Nabízí maximální přehled ve správě objednávek

Společnost Mewa zajišťuje zákazníkům nákup a péči o firemní textil. Včetně jeho vyzvedávání a doručování. Tento servis ulehčuje podnikům, kterým tak odpadá časově náročná organizační práce. Administrativní zátěž klientů minimalizuje nyní také online nabídka služeb MyMewa.

 

 

 

 

 

 

Náklady na firemní textil rychle a přehledně. Textilní služby Mewa jsou maximálně transparentní (Foto: Mewa)

Mít přehled o nákladech se vyplatí

Čím více má firma zaměstnanců, tím složitější je objednávání textilu. Aby byli všichni zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo čisticími utěrkami zabere dost času. Je proto velice příjemné, když k tomu stačí jen pár minut u počítače nebo chytrého telefonu. Služba je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. „Zákaznický portál MyMewa umožňuje kdykoliv prohlížet údaje o objednávkách, kontrolovat je nebo provádět úpravy,“ vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel Mewa Textil-Service s.r.o. „Znamená to, že můžete své zásoby libovolně přizpůsobovat aktuálním požadavkům zaměstnanců. Nikdy tak nehrozí, že bude například objednáno málo, nebo naopak zbytečně mnoho oblečení.“ Totéž platí i pro dodávky čisticích utěrek. Zákazníci mohou v případě potřeby okamžitě zvýšit nebo snížit potřebné množství. Stačí jen pár kliknutí, aby poptávka odpovídala aktuální spotřebě, a mohla být zohledněna při další dodávce.

S přehlednou a uživatelsky přívětivou servisní platformou se lze vyhnout chybám v různých procesech. Kupříkladu pokud chce podnik nahlásit změnu v počtu zaměstnanců, nutnou opravu nebo jiné požadavky ohledně utěrek či rohoží. Výsledkem je pro zákazníka úspora času a eliminace zbytečných výdajů.

 

Servisní portál získal na začátku letošního roku nové funkce. Je dostupný téměř ve všech evropských zemích, kde má poskytovatel textilních služeb pobočky. Zákazníci mají kdykoliv přehled o měsíčních nákladech na jednotlivé produkty, vidí neuhrazené i zaplacené faktury nebo objednané množství textilu. Mohou také rychle a úsporně měnit intervaly zásobování. Textilní vybavení je evidováno jmenovitě pro každou zaměstnankyni nebo zaměstnance. To velmi usnadňuje konkrétní přizpůsobování velikostí a objemu dodávek pro určitý počet pracovníků. Opravy různých kusů oblečení lze zadat v několika krocích. Stačí poškozená místa označit pomocí online nástroje, který se snadno používá a rovněž snižuje zbytečné administrativní úkony na straně zákazníka.

Mewa Textil-Management

MEWA Textil-Service SE & Co. Management OHG se sídlem ve Wiesbadenu je jedním z předních evropských poskytovatelů komplexních služeb v oblasti podnikových textilií. Sortiment společnosti se zaměřuje na opakovaně použitelné čisticí utěrky vlastní výroby, ale také na pracovní a ochranné oděvy pro průmysl, dílny a řemesla. B2B služby zahrnují poskytování, péči, opravy, skladování a logistiku podle certifikovaných standardů kvality, hygieny a bezpečnosti. Rodinná společnost se 47 pobočkami a přibližně 5 700 zaměstnanci zásobuje více než 200 000 podniků z různých odvětví po celé Evropě. Obrat v roce 2022 činil 829 milionů eur.

Společnost Mewa byla založena v roce 1908 a je průkopníkem ekologických textilních služeb. Firemní strategie je důsledně orientována na udržitelnost. To zahrnuje inovativní vlastní vývoj produktů, procesů a technického vybavení. Společnost Mewa získala řadu ocenění za svůj závazek k udržitelnosti, řízení zdrojů a orientaci na zákazníka.

Datum zveřejnění

26.2.2024

Zdroj informací

MEWA

Foto: MEWA

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3524 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál