Servind

Vyhlášení projektu TOP AUTOSERVIS za rok 2023 se blíží

Vyhlášení projektu TOP AUTOSERVIS za rok 2023 se blíží

Generali Česká pojišťovna letos pořádá již druhý ročník projektu TOP AUTOSERVIS, ve kterém ocení dvacítku nejlepších partnerských autoservisů z více než 1600 provozoven. Slavnostní vyhlášení proběhne 6. března v prostorách ART RESTAURANT MÁNES v Praze.

Autoservisy hrají v procesu spokojenosti s likvidací pojistné události klíčovou roli, jelikož klienti často hodnotí služby pojišťovny a servisu jako jeden celek. Mnohdy se na základě své vlastní zkušenosti s řešením škody následně rozhodnou, zdali se do servisu vrátí, anebo ne. O tom, že jde pro všechny zúčastněné strany o důležitou oblast, svědčí i pozornost, kterou jí věnují. I proto vznikl projekt TOP AUTOSERVIS, který již podruhé pořádá největší tuzemská pojišťovna.

Po celý rok 2023 probíhalo hodnocení jednotlivých autoservisů dle různých parametrů. Mezi ty hlavní patřily – kvalita a rychlost opravy a zároveň také transparentnost i automatizace vyřízených pojistných událostí.

Oproti minulému ročníku se letos kladl větší důraz na samotné vyhodnocování zákaznické spokojenosti a digitalizaci procesu vzájemné spolupráce. „Dlouhodobě u našich klientů měříme spokojenost s likvidací pojistných událostí a naše smluvní autoservisy zde samozřejmě hrají jednu ze zásadních rolí. Chceme se s nimi nejen o tato hodnocení podělit, ale také je motivovat k tomu, abychom společně proces řešení škod dále vylepšovali,“ vysvětluje záměr Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí v Generali České pojišťovně.

Ocenění TOP AUTOSERVIS

Jako v minulém roce dostanou nejlepší smluvní autoservisy Certifikát kvality a budou moci využívat značku TOP AUTOSERVIS Generali České pojišťovny v rámci svých marketingových aktivit. Pro klienty je značka nadále zárukou, že se mohou spolehnout na výborné a rychlé služby, při řešení oprav vozidel v rámci svých pojistných událostí.

Zrychlující se opravy

Jen za minulý rok Generali Česká pojišťovna řešila se svými partnerskými autoservisy přes 115 000 pojistných událostí. A proto je důležité, aby vše fungovalo rychle a spolehlivě. Díky digitalizaci a automatizaci je možné celou řadu pojistných událostí významně urychlit. V praxi přitom nový proces opravy škody a jejího řešení s pojišťovnou vypadá zhruba takto:

- Pro zrychlení obsluhy zákazníka provádí prohlídku poškození vozidla a kalkulaci opravy samotný smluvní autoservis, kam klient vozidlo přistaví na opravu.

- Pojišťovna navrženou kalkulaci schvaluje a servis dostane „zelenou“.

- Pojišťovna v předstihu potvrdí jak likviditu škody, tak částku, kterou zaplatí za opravu vozidla.

- Faktura je v tomto novém procesu v podstatě už jen formalitou a po jejím přiložení v komunikačním portálu pojišťovny servis do 2 minut obdrží krycí dopis.

„Projekt TOP AUTOSERVIS bude pokračovat i v dalších letech. Jeho cílem je stát se nedílnou součástí autoopravárenské komunity a přispět k dalšímu rozvoji služeb a zákaznické spokojenosti,“ sdělil k projektu Jozef Hrdý.

Datum zveřejnění

29.2.2024

Zdroj informací

Generali Česká pojišťovna

Foto: Generali Česká pojišťovna

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3135 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál