Generali Česká pojišťovna letos pořádá již druhý ročník projektu TOP AUTOSERVIS, ve kterém ocení dvacítku nejlepších partnerských autoservisů z více než 1600 provozoven. Slavnostní vyhlášení proběhne 6. března v prostorách ART RESTAURANT MÁNES v Praze.
Autoservisy hrají v procesu spokojenosti s likvidací pojistné události klíčovou roli, jelikož klienti často hodnotí služby pojišťovny a servisu jako jeden celek. Mnohdy se na základě své vlastní zkušenosti s řešením škody následně rozhodnou, zdali se do servisu vrátí, anebo ne. O tom, že jde pro všechny zúčastněné strany o důležitou oblast, svědčí i pozornost, kterou jí věnují. I proto vznikl projekt TOP AUTOSERVIS, který již podruhé pořádá největší tuzemská pojišťovna.
Po celý rok 2023 probíhalo hodnocení jednotlivých autoservisů dle různých parametrů. Mezi ty hlavní patřily – kvalita a rychlost opravy a zároveň také transparentnost i automatizace vyřízených pojistných událostí.
Oproti minulému ročníku se letos kladl větší důraz na samotné vyhodnocování zákaznické spokojenosti a digitalizaci procesu vzájemné spolupráce. „Dlouhodobě u našich klientů měříme spokojenost s likvidací pojistných událostí a naše smluvní autoservisy zde samozřejmě hrají jednu ze zásadních rolí. Chceme se s nimi nejen o tato hodnocení podělit, ale také je motivovat k tomu, abychom společně proces řešení škod dále vylepšovali,“ vysvětluje záměr Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí v Generali České pojišťovně.
Ocenění TOP AUTOSERVIS
Jako v minulém roce dostanou nejlepší smluvní autoservisy Certifikát kvality a budou moci využívat značku TOP AUTOSERVIS Generali České pojišťovny v rámci svých marketingových aktivit. Pro klienty je značka nadále zárukou, že se mohou spolehnout na výborné a rychlé služby, při řešení oprav vozidel v rámci svých pojistných událostí.
Zrychlující se opravy
Jen za minulý rok Generali Česká pojišťovna řešila se svými partnerskými autoservisy přes 115 000 pojistných událostí. A proto je důležité, aby vše fungovalo rychle a spolehlivě. Díky digitalizaci a automatizaci je možné celou řadu pojistných událostí významně urychlit. V praxi přitom nový proces opravy škody a jejího řešení s pojišťovnou vypadá zhruba takto:
- Pro zrychlení obsluhy zákazníka provádí prohlídku poškození vozidla a kalkulaci opravy samotný smluvní autoservis, kam klient vozidlo přistaví na opravu.
- Pojišťovna navrženou kalkulaci schvaluje a servis dostane „zelenou“.
- Pojišťovna v předstihu potvrdí jak likviditu škody, tak částku, kterou zaplatí za opravu vozidla.
- Faktura je v tomto novém procesu v podstatě už jen formalitou a po jejím přiložení v komunikačním portálu pojišťovny servis do 2 minut obdrží krycí dopis.
„Projekt TOP AUTOSERVIS bude pokračovat i v dalších letech. Jeho cílem je stát se nedílnou součástí autoopravárenské komunity a přispět k dalšímu rozvoji služeb a zákaznické spokojenosti,“ sdělil k projektu Jozef Hrdý.
29.2.2024
Generali Česká pojišťovna
Foto: Generali Česká pojišťovna