Servind

Dílenský informační systém Bosch ESI[tronic] 2.0

Dílenský informační systém Bosch ESI[tronic] 2.0

Každý třetí nezávislý autoservis v Evropě dnes používá ESI[tronic], komplexní software pro autoservisy od společnosti Bosch pro diagnostiku většiny značek osobních automobilů, lehkých užitkových vozidel, nákladních vozidel a zemědělských i stavebních strojů. Na celém světě je více než 200 000 aktivních uživatelů.

Nové praktické vlastnosti a funkce v softwaru ESI[tronic] podporují servisy ve správný čas při budoucím rozvoji a neustále rostoucích požadavcích na diagnostiku. Patří sem také diagnostický přístup k vozidlům skupiny Mercedes-Benz a FCA s elektronikou vozidla chráněnou před neoprávněnými manipulacemi a přístupem, stejně jako typ informací „Opravy založené na zkušenostech/známé závady“ (EBR).

Databáze EBR nyní obsahuje praktické informace a výměnu zkušeností o více než milionu běžných případů kombinací vozidel a známých návodů na opravy. Kromě toho byl také aktualizován software pro diagnostický tester KTS 250. Nová verze nyní obsahuje také funkci přímého zasílání e-mailů, která usnadňuje každodenní práci mechanikům, kteří s ní pracují.

Diagnostika a údržba vozidel s chráněným přístupem

Vývojáři Bosch ESI[tronic] neustále pracují na tom, aby diagnostické procesy pro autoservisy byly ještě efektivnější a snadnější. Software ESI[tronic] stále umožňuje autoservisům přístup k diagnostickým údajům a servisním a opravárenským informacím vozidel Mercedes-Benz a FCA Group s chráněnou elektronikou vozidla. Nyní je tato funkce zpřístupněna pro systém Security Gateway skupiny FCA (Fiat Chrysler Automobiles) i pro Daimler s kódováním Seed & Key. Další výrobci s podobnými koncepty zabezpečení budou následovat.

Vybavení autoservisů Bosch navíc podporuje také nové technologie, jako je Diagnostics over Internet Protocol (Diagnostika přes internetový protokol - DoIP) nebo PassThru, které usnadňují komunikaci s vozidly i se servisními portály automobilových výrobců. Díky tomu společnost Bosch umožňuje autoservisům pokračovat v provádění diagnostiky a údržby bez jakýchkoli omezení.

Řešení oprav založených na zkušenostech (EBR) vyplývající z každodenního provozu autoservisu

Informační segment EBR se ukázal jako velmi užitečný nástroj pro každodenní práci v autoservisu. Pomocí algoritmu vyvinutého společností Bosch prochází vyhledávač EBR řadu zdrojů - včetně internetových fór a online příspěvků - a hledá časté problémy a jejich řešení.

Zkušení odborníci Bosch poté na základě takto získaných informací vytvoří praktická a ověřená řešení oprav. Pokud zaměstnanec v autoservisu narazí na jednu z těchto známých chyb během diagnostiky vozidla, ESI[tronic] doporučí řešení opravy, které se již osvědčilo. Uživatelé mohou konkrétní řešení opravy po jeho použití ohodnotit. Řešení, která se ukázala jako zvláště užitečná, získávají vyšší hodnocení. Ta ESI[tronic] zobrazí jako první. Takto mohou autoservisy těžit ze zkušeností komunity uživatelů ESI[tronic] po celém světě.

Mezitím se databáze EBR rozrostla na více než milion případů kombinací vozidel a skutečných řešení. V rámci oslavy tohoto čísla společnost Bosch nabízí speciální nabídku: Uživatelé ESI[tronic], kteří dosud nemají zakoupené licence pro infosegmenty SIS (návody na opravy a odstraňování závad), P (schémata zapojení komfortních systémů) a EBR (opravy založené na zkušenostech - známé chyby), si je mohou do konce letošního roku bezplatně vyzkoušet.

Kromě přístupu k více než jednomu milionu řešených případů EBR mají uživatelé také přístup ke komplexní online databázi s téměř 400 000 postupy a dokumenty pro odstraňování závad v 16 000 příručkách s více než devíti miliony přiřazení vozidel a více než 270 000 schématy zapojení - z toho 30 000 pro tzv. komfortní systémy s téměř třemi miliony přiřazení vozidel. Nabídka končí automaticky 31. prosince 2020 a nevyžaduje zrušení ze strany zákazníka.

Odeslání diagnostických zpráv e-mailem přímo z KTS 250

Moderní kompaktní diagnostický tester Bosch KTS 250 lze použít pro všechny diagnostické funkce vozidla v autoservisu i jako mobilní řešení. Díky intuitivnímu softwarovému rozhraní je uživatelsky přívětivý.

Díky nejnovější softwarové aktualizaci je nyní KTS 250 vybaven praktickou funkcí zasílání emailů. Ta například umožňuje odesílat protokoly vytvořené během diagnostiky vozidla do stolního počítače nebo dokonce přímo k zákazníkovi. K jednomu emailu lze připojit více protokolů - včetně protokolů z různých vozidel. Je možné uložit pevné nebo pravidelné příjemce i upravit text předmětu a zprávy.

O Bosch ESI[tronic] 2.0

Bosch ESI[tronic] 2.0 je komplexní diagnostický software pro údržbu, diagnostiku a opravy vozidel. Softwarový balíček nyní zahrnuje více než 90 000 vozidel více než 150 různých značek. ESI[tronic] 2.0 usnadňuje odstraňování závad vozidel v autoservisech pomocí plánů údržby, pokynů k opravám a schémat zapojení.

Pomocí ESI[tronic] 2.0 Online jsou všechna data a informace vždy aktuální bez časově náročných aktualizací. Funkce jako inteligentní řešení problémů a opravy založené na zkušenostech (EBR) zajišťují spolehlivé a efektivní postupy opravy.

Datum zveřejnění

01.09.2020

Zdroj informací

Bosch

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

MOTUL

Autoservis & mobilita

AutoWeek

AutoTablet

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.7418 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál