Servind

Nahlašování pojistných událostí on-line

Nahlašování pojistných událostí on-line

Aby byl proces registrace škody po nehodě pro klienty co nejjednodušší, připravila Allianz pojišťovna nový jednoduchý postup hlášení a sledování stavu škody. Hlášení zvládne každý klient bez problému do několika minut on-line.

„Nové sledování stavu škody je velmi intuitivní a rychlé. Klient na webu určí k jaké pojistné události došlo a systém podle zadaných dat sám vyhodnotí, zda jde o škodu z havarijního pojištění, povinného ručení nebo o kombinaci obojího,“ vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Martin Hlaváč.

Jakoukoliv nehodu klient Allianz snadno nahlásí na stránce www.allianz.cz/hlaseni a to i bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Stačí pouze jméno, rodné číslo a registrační značka (SPZ) vozidla. Poškozený si vybere, o jakou škodu šlo a vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdrží odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci něhož nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě.

„Hlášení je tak jednoduché, že jej klient zvládne bez pomoci obchodního zástupce a nezabere mu to více než dvě minuty,“ doplňuje Hlaváč.

Allianz už na konci loňského roku spustila Průvodce sledováním stavu vyřízení škod u havarijního pojištění a v letošním roce jej rozšířila i pro pojistné události z povinného ručení. Klienti tak mají přehled o všech krocích, které souvisejí s náhradou škody a navíc mohou hodnotit i svoji spokojenost. Na začátku listopadu to využilo již přes 5300 z nich a průměrně dali pojišťovně 4,5 hvězdiček z 5.

Datum zveřejnění

16.11.2020

Zdroj informací

Allianz

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3413 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál