Servind

Společnost Mewa získala cenu SAP Innovation Award 2025 za digitální zákaznický portál

Společnost Mewa získala cenu SAP Innovation Award 2025 za digitální zákaznický portál

 

Společnost Mewa, poskytovatel textilních služeb, získala ocenění SAP Innovation Award 2025 v kategorii „Zákaznická zkušenost“ za vývoj inovativních servisních aplikací. Porota ocenila integrované řešení pro automatizaci tiketů, které zákazníkům umožňuje ještě pohodlnější uživatelský zážitek. Vývoj a implementaci tohoto řešení realizovala společnost Mewa ve spolupráci s partnerem SAP, firmou Sybit.

Společnost Mewa každoročně zpracovává více než 200 000 požadavků od B2B zákazníků v Evropě, jejichž řešení prostřednictvím e-mailu nebo telefonu je časově i finančně náročné. Aby byly servisní procesy efektivnější a transparentnější, je digitální zákaznický portál mymewa.com neustále rozšiřován o nové samoobslužné funkce. Nejnovější inovace, kterou ocenila společnost SAP v Madridu, nabízí automatizovaný systém ticketů pro servisní požadavky, jako jsou dodatečné objednávky, změny nebo přehled o stavu dodávek pracovních oděvů a utěrek v rámci komplexních služeb.

Digitální služby vytvářejí čas pro osobní poradenství

Zákaznický portál a implementovaný systém ticketů využívají SAP Commerce Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud a SAP ERP. Díky standardizované automatizaci se průměrná doba zpracování jednoho ticketu zkrátila přibližně o 15 minut. Ušetřený čas mohou servisní týmy věnovat individuální podpoře při složitějších problémech a poradenským službám v otázkách kvality.

Kromě individuálnější kvality služeb zákazníci těží také z větší transparentnosti digitálních funkcí: mohou nepřetržitě spravovat svůj oděvní inventář ve všech pobočkách, prohlížet si faktury a bez zbytečné ztráty času dostávat zpětnou vazbu ihned po vyřízení servisních požadavků.  Digitální řešení přispívá také k udržitelnosti, protože používání portálu výrazně snižuje spotřebu papíru.

Aby bylo zajištěno, že při dalším vývoji služeb a procesů bude zohledněn pohled zákazníků, byly aplikace vyvinuty ve spolupráci s uživateli z praxe, mimo jiné za účasti zákaznické rady společnosti Mewa. Pravidelné průzkumy spokojenosti zákazníků a měření indexu jejich loajality dokazují, že díky nabídce digitálních služeb se podařilo zvýšit jejich celkovou spokojenost.

Osobní kontakt zůstává v zákaznickém servisu společnosti Mewa zásadní

Rainer Monteagudo Santí, vedoucí oddělení strategického marketingu a produktového managementu: „Naším cílem je být blízko zákazníkům a poskytovat jim ty nejlepší služby – partnersky, spolehlivě a ve vysoké kvalitě. Díky digitalizaci to můžeme i nadále zajišťovat a zároveň zvyšovat efektivitu a transparentnost pro obě strany. Tím si udržujeme konkurenceschopnost jak pro naše zákazníky, tak i pro naše zaměstnance.“

I přes rostoucí digitalizaci servisních procesů klade společnost Mewa i nadále důraz na osobní vztah se zákazníky. Přímý kontakt s poskytovatelem textilních služeb je možný kdykoli, a to telefonicky nebo e-mailem. Odbornou péči na místě zajišťuje tým prodejců, zákaznického servisu a kvalifikovaných servisních řidičů. Malé a střední podniky jsou obsluhovány regionálně, zatímco velcí zákazníci s více pobočkami v tuzemsku i v zahraničí mají k dispozici centrální zákaznický servis.

 

Datum zveřejnění

25.09. 2025

Zdroj informací

Mewa

Foto: Mewa

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

Naše Projekty - Oldtimer

Oldtimer< /

AutoWeek

AutoTablet

Page generated in 0.3602 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál