Digital Plus: Automechanika s novým konceptem

Digital Plus: Automechanika s novým konceptem

Pořadatelé veletrhu Automechanika se pro letošní z loňského roku odložený 26. ročník rozhodli pro kompromisní řešení. Veletrh se uskuteční v hybridním formátu od 14. do 18. září 2021. Část akce se reálně uskuteční přímo na místě na výstavišti ve Frankfurtu nad Mohanem, ale vystavovatelé mají nabídnout větší část svých plánovaných exhibic on-line.

Kromě komprimované fyzické výstavy je cílem akce především dát všem účastníkům příležitost prezentovat se digitálně a navazovat kontakty. Tato nová nabídka významnou měrou sníží náklady spojené s přípravou na veletrh. V září 2022 se akce bude konat opět na stejném místě jako přední světový veletrh a platforma pro oblast autoservisu, aftermarketu, logistiky a managementu.

Automechanika 2021 se bude vyznačovat jasně strukturovaným portfoliem poprvé rozděleným do deseti produktových segmentů:

- Karoserie a lakování (Body & Paint) jako hlavní téma veletrhu.

- Mobilita zítřka ukáže nové koncepty a řešení rozdělené do dvou sekcí: Mobilita jako služba a autonomní řízení a Alternativní systémy pohonu a paliva.

- Diagnostika a opravy jako tradiční součást veletrhu poprvé pod vlastním jménem.

- Pneumatiky a kola reaguje na synergie mezi obchodem s pneumatikami a autoservisy jak je potvrdila poslední Automechanika a v souladu s tím se portfolio veletrhu rozšiřuje o tyto oblasti.

- Klasické automobily (Classic Cars) po úspěšném uvedení na veletrhu Automechanika 2018 se v roce 2021 vrátí pro rozvíjející se oblast podnikání s vozy minulých let.

- Příslušenství a personalizace vozidel

- Automyčky a péče o povrchy

- Management prodejen a autoservisů

- Elektronika a konektivita

- Díly a komponenty.

„Vzhledem k napjaté situaci způsobené koronavirovou pandemií nemůžeme splnit očekávání našich zákazníků pokud jde o přední mezinárodní veletrh, který se uskuteční v září tohoto roku. Protože to vyžaduje nejen oficiální schválení akce, ale také mít jistotu mezinárodního cestovního spojení,“ konstatoval výkonný ředitel Messe Frankfurt Detlef Braun.

Nový koncept nabízí společnostem různé formáty prezentace a také různé limitované prostory, které umožní osobní setkání v rámci příslušných ochranných opatření. Společnosti, které do Frankfurtu nemohou přijet kvůli cestovním omezením, mohou své produkty prezentovat prostřednictvím digitální platformy a se setkávat i navazovat kontakty s návštěvníky virtuálně.

Výstava se soustředí ve východní části prostoru kolem festivalového sálu. Související skupiny produktů budou navíc přesunuty blíže k sobě. Návštěvníci mohou navíc očekávat zajímavý doprovodný program týkající se aktuálních témat a trendů.

V roce 2022 se Automechanika Frankfurt uskuteční od 13. do 17. září a poté obnoví svůj dvouletý cyklus.

Datum zveřejnění

11.5.2021

Zdroj informací

Vladimír Rybecký

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

AutoWeek

AutoTablet

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.3358 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál