Servind

Na pomoc zákazníkům i servisům

Na pomoc zákazníkům i servisům

Nová společnost GetFix nabízí zákazníkům pomoc při jejich komunikaci s autoservisy a současně chce pomáhat kvalitním servisům, aby se k nim klienti snáz dostali. Nabídka služeb GetFixu je ale mnohem širší. Podrobně nám ji přiblížil její ředitel Ing. Stanislav Toman.

Odkud vlastně společnost GetFix přichází?

„Společnost GetFix jsme s přáteli založili v roce 2019 když jsme si uvědomili, jak těžké je v dnešní době nalézt dobrý servis a následně se se do něj objednat. Dalším problémem je transparentnost cen a férové nacenění servisních služeb pro zákazníky. Proto jsme založili společnost, která vytvořila a provozuje webovou stránku getfix.cz, která má pomoci řidičům s vyhledáním správného autoservisu, umožní základní cenové srovnání a pohodlné objednání i dobrý zážitek s realizací. U nás to probíhá tak, že řidič si online na našem webu najde servis podle svých požadavků, jako jsou cena, recenze, vzdálenost servisu, a objedná se sám. Další možností je vyplnění kontaktního formuláře na webu getfix.cz a my za řidiče podle jeho požadavků vybereme servis a následně ho do něj objednáme“

S kolika servisy spolupracujete?

„Spolupracujeme převážně s neautorizovanými servisy, ale i s autorizovanými. K dnešnímu datu již máme na mapě přes 140 autoservisů, kam se můžou naši zákazníci objednat. Nejsilnější jsme samozřejmě v Praze, dále v Brně a třetí největší zastoupení máme v Olomouci. Se všemi našimi partnery máme dobrý vztah, který funguje na vzájemné spolupráci.“

Co spolupráce s vámi servisům přináší?

„Díky spolupráci s námi mají servisy možnost se zviditelnit zákazníkům z jejich okolí. Autoservisům, pneuservisům, lakovnám, klempírnám, myčkám a detailingovým společnostem nabízíme vytvoření profilu u nás na webu a přidání do mapy GetFix. To znamená, že pokud zákazník hledá ideální servis ve svém okolí nebo podle ceny, tento servis se mu v mapě či seznamu ukáže. Dále plánujeme tvorbu webových stránek pro naše partnery, které se budou generovat na základě jejich profilů. Tyto stránky pak nahradí jejich často ne moc kvalitní nebo úplně chybějící webovou prezentaci.“

Jaké požadavky musí spolupracující servis splnit?

„Servis prochází naším prověřením, které v první řadě probíhá online. Při tomto prověření ověřujeme, o jaký servis se jedná, jestli je neautorizovaný, autorizovaný nebo specialista na některé značky. Dále zjišťujeme kolik má zvedáků, kolik má mechaniků a například zda má čekárnu pro zákazníky apod. Na základě toho mu poté umožníme registraci na stránce GetFix.cz. Poté, co přijde autoservisu první objednávka, snažíme se udržet kontakt se zákazníkem i servisem a na celý proces dohlížet. Po dokončení objednávky voláme zákazníkovi a získáváme feedback na servis. V okamžiku, kdy má servis za sebou prvních pět objednávek, které proběhly v naprostém pořádku, dáváme možnost servisu stát se partnerským servisem. Štítek partnerský servis zvyšuje viditelnost servisu a také na tyto servisy děláme větší reklamu. Tento štítek však může také servis ztratit, pokud nedodrží kvalitu služeb. Dalšími požadavky, které jsou kladeny na servisy jsou například průběžně informovat zákazníky o dalších závadách, které byly na autě objeveny, nezvyšovat cenu pro zákazníka, což znamená, že když se zákazník objedná přes GetFix, servis je povinný dát mu stejnou cenu, jako kdyby mu zavolal přímo. Dále musí v administračním systému getfix.cz dokončovat objednávky s rozepsáním práce a materiálu, protože poté přijde klientovi e-mail, který slouží i jako záruka GetFix a klient až potom, co mu přijde tento e-mail, může napsat hodnocení servisu.“

Co se stane, když servis dohodnuté požadavky neplní?

„V případě porušení nějakých povinností se snažíme zjistit, jaký byl důvod tohoto pochybení nebo nedostatku. V okamžiku, kdy se jedná o nekvalitně provedený servis na vozidle klienta GetFix, je servis vyřazen z naší databáze a nemůže se již vrátit. V případě, že servis má více než dvě nedokončené objednávky, které již byly provedeny a řidič ze servisu odjel, do servisu neposíláme další objednávky a přestáváme tento servis propagovat.“

Zaměřujete se jen na nezávislé servisy, nebo jsou vašimi partnery i značkové servisy a servisy patřící do servisních konceptů?

„Našim cílem je mít ideální pokrytí, aby když se zákazníkovi porouchá vozidlo, byl schopný najít nejbližší servis, kde mu dokážeme pomoci a zařídit co je potřeba. Proto rádi uvítáme kterýkoliv partnerský servis. Například jsme nyní přidali i autoservis, který se zaměřuje na servis kamionů. Chceme být schopni i takové služby zařídit pro naše zákazníky. Dále se do naší sítě přidalo všech 14 poboček Auto Louda. Do budoucna bychom chtěli mít v každém městě partnerský neautorizovaný i autorizovaný servis.“

Spolupracujete i se specializovanými servisy - pneuservisy, specialisty na autoskla, autoelektriku, vstřikovací systémy, klimatizace apod.?

„Samozřejmě rádi rozšiřujeme služby nabízené zákazníkům na našich webových stránkách, nedávno jsme například přidali službu výjezd mechanika k vozu, tato služba je velice využívaná nejen v Praze, ale také v celé České republice.“

Co naopak nabízíte motoristům?

„Jelikož každý vlastník motorového vozidla má jiné požadavky, snažíme se tuto službu přizpůsobit všem. Proto mají u nás zákazníci široký výběr filtrace správného servisu. Mezi parametry filtru patří cena, vzdálenost, volný termín v servisu a samozřejmě paleta služeb. Dále motoristům nabízíme kvalitní prověřené servisy a při každé objednávce dohled nad objednávkou. Po dokončení objednávky také záruky na provedenou opravu. Pořádáme pro naše řidiče spoustu soutěží, při kterých můžou vyhrát vouchery do servisů. Tyto vouchery se pohybují od 100 Kč až po 10 000 Kč. Dále partnerské servisy mohou vytvářet slevy na své služby, které propagujeme na Facebooku a Googlu. Často se jedná o sezonní servis, jako je servis klimatizace před létem nebo sleva na pneuservis.“

Na jaký typ zákazníků se zaměřujete - majitele nových nebo starších (ojetých) aut? Oslovujete i provozovatele vozových parků a majitele užitkových vozidel?

„Nezaměřujeme se na žádný specifický okruh zákazníků, snažíme se naše služby přizpůsobit tak, aby si zde každý motorista vybral, co jeho vůz potřebuje. Jsme schopni zákazníka objednat do autorizovaného servisu s novým vozidlem, ojetým do neautorizovaných či najít specifické díly, které potřebují. Mimo tyto služby nabízíme firmám také správu vozového parku, která jim usnadní život a sníží provozní náklady. Staráme se tak o jejich vozy co se týče servisu, přezutí či nečekaných potíží a k tomu nám napomáhá naše servisní síť po celé České republice. Stránku GetFix, ale nejvíce využívají motoristé se staršími ojetými vozidly.“

Pomáháte zákazníkům při koupi a prodeji ojetých automobilů?

„Jak jsem již řekl, nabízíme pomoc při výběru ojetého vozidla ve dvou různých formách. Tou první je služba za 4990 Kč, kde si kupující již vybral vozidlo a chce, aby mu ho odborník zkontroloval. Služba obsahuje telefonické prověření, prověření historie, osobní prohlídku vozu u prodejce vč. zjištění skutečného stavu vozidla, testovací jízdu a vyjednání slevy na základě celkového stavu vozidla. Také nabízíme službu za 5990 Kč, která je podobná, jako první varianta, navíc odborník najde vhodné a již prověřené vozidlo pro zákazníka.“

Problémem nejen našich servisů je komunikace se zákazníky - nedostatečná prezentace na internetu a sociálních sítích. Nabízíte spolupracujícím servisům něco i v této oblasti?

„Našim partnerům, kteří nemají možnost zařídit si vlastní správu webových stránek, nabízíme, že jim vytvoříme webové stránky a pomůžeme jim s jejich správou, aby pro ně komunikace se zákazníky byla snazší. Servis, kterému vytvoříme web, bude administrován z jejich administračního systému. To znamená, že pokud servis něco změní v administračním systému na GetFix, tato změna se projeví nejen na profilu servisu GetFix.cz, ale také na jejich osobních webových stránkách.“

Jakým způsobem komunikujete s partnery a zákazníky?

„Jak s našimi zákazníky, tak i servisními partnery, komunikujeme prostřednictvím webové stránky getfix.cz, emailem i telefonicky podle preference zákazníka či servisu. Některé servisy preferují komunikaci prostřednictvím SMS zpráv nebo aplikací WhatsApp nebo Messenger. Publikujeme hodně článků a videí, v nichž se snažíme motoristům radit při problémech s autem a nabízet jim řešení.“

Datum zveřejnění

18.9.2021

Zdroj informací

GetFix

Kresba: GetFix

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2844 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál