Servind

AAA Auto letos plánuje prodej 70 000 vozů

AAA Auto letos plánuje prodej 70 000 vozů

Společnost AAA Auto letos plánuje zvýšení prodeje o více než 10 % na 70 000 ojetých vozů. Významným rozvojem projde značka zánovních vozů Mototechna, která otevře první vlastní samostatnou pobočku od listopadu 1989.

AAA Auto bude i v následujícím období dále expandovat, a to jak zvyšováním nabídky vozů, tak díky posilování sítě poboček. Také značka zánovních vozů Mototechna projde významnou expanzí.

„Odhad prodeje v rámci skupiny AAA Auto za první tři čtvrtletí roku 2016 je v současné chvíli zhruba 52 400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4 %. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout, že se celoroční objem prodeje oproti loňsku vyšší o více než 10 %, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70 000 prodaných aut,“ uvedla generální ředitelka AAA Auto International Karolína Topolová.

„Velmi brzy chystáme otevření dalšího autocentra na Slovensku. Výrazně se také zaměříme na rozvoj značky Mototechna, jejíž nabídku chceme razantně zvýšit. Zároveň chystáme otevření samostatného showroomu Mototechny v Praze, která bude její první novou pobočkou od listopadu 1989,“ poznamenala Karolína Topolová.

Cíl: Dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu

Pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA Auto strategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. Je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra UNIFER. „Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu. My auta opravdu milujeme a jsme rádi, když toto nadšení můžeme přenášet na naše zákazníky. Znalosti našeho personálu, různorodost nabídky, naše péče o zákazníka – u nás se do auta jednoduše musí zamilovat každý,” zdůraznil Stanislav Gálik.

Mototechnu AAA Auto znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. Prodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40 % nižší v porovnání s novými vozy a okamžitá dostupnost vozidel.

Prodej pod značkou Mototechna jen letos vzrostl téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Auto si může zákazník pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř partnerů – České spořitelny, Home Credit, Komerční banky a Moneta Bank.

AAA Auto se stalo oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy a prostřednictvím své značky Mototechna jí poskytlo 105 nových automobilů. Vyjadřuje tak svoji podporu ePojisteni.cz lize a Ligové fotbalové asociaci. Automobily se budou měnit každých šest měsíců). Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou.

Datum zveřejnění

19.9.2016

Zdroj informací

AAA AUTO

Autor

Vladimír Rybecký

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.266 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál