Servind

Hyundai otevřel čtvrtou továrnu v Číně. Vyrobí 300 tisíc vozů ročně

Hyundai otevřel čtvrtou továrnu v Číně. Vyrobí 300 tisíc vozů ročně

Hyundai otevřel již čtvrtý výrobní závod v Číně. Nová továrna na severovýchodě země poblíž města Cangzhou má mít roční kapacitu 300 000 vozů a zaměstnání zde najde až 6 000 lidí. Při slavnostním otevření automobilka představila nový model pro čínský trh a představila novou strategii.

„Dokončení našeho nového závodu v Cangzhou je základem úspěchu a rozvoje, který Hyundai v Číně plánuje. Hyundai Motor a Kia Motors zde nyní ve svých osmi závodech mohou produkovat až 2,4 milionu vozů ročně," uvedl ředitel Hyundai Motor Čong Mong-Koo. K otevření výrobního závodu v Cangzhou došlo po 14 letech od začátku fungování Hyundai Motor v zemi, kdy v říjnu 2002 začal vývoz automobilů pod značkou Peking Hyundai Motor Company (BHMC). Automobilka zde postupně každý rok rostla a letos v srpnu dosáhla kumulovaných prodejů ve výši osmi milionů kusů.

Otevřením nového závodu si Hyundai klade za cíl postupně převzít iniciativu na konkurenčním čínském trhu se strategií shrnutou do hesla "nový závod, nový model a nová strategie iniciativy“. Továrna v Cangzhou startuje svůj provoz pouhé čtyři roky poté, co automobilka otevřela v pořadí třetí závod v Pekingu v roce 2012. Cangzhou má výhodu strategické polohy, jelikož je jen 200 kilometrů jihovýchodně od Pekingu, nedaleko přístavu Tianjin, kde má Hyundai Motor logistickou základnu.

Nový závod je postavený na 1,92 milionu čtverečních metrů, se zastavěnou plochou 250.000 metrů čtverečních. Je plně vybavený lisovnami, lakovnami a dalšími montážními linkami a součástí je také výrobna motorů. Ekologicky šetrná továrna má plně integrované recyklační programy plynů, vody a odpadů. Počáteční kapacita bude 200 000 aut a bude tvořena hlavně strategicky důležitými malými vozy. Následně je do roku 2018 v plánu její posílení na konečných 300 000.

Verna Yuena - Model pro čínský trh

Při zahajovacím ceremoniálu v Cangzhou představil Hyundai nový model Verna Yuena. Jde o strategický model pro čínský trh, který se bude v místním závodě vyrábět a který je určený pro místní trh. Cenově dostupný městský sedan automobilka představila již na letošním autosalónu v Pekingu.

Nová strategie se jmenuje Blue Melody

Hyundai Motor oznámil také svou budoucí strategii v Číně pod názvem "Blue Melody". Směr, kterým se chce značka na východních trzích profilovat, má ještě zvýšit spokojenost zákazníků s produkty a službami Hyundai. Ať už jde o celý systém nákupu vozů, využití Big Dat a následného vytvoření integrovaného systému péče o zákazníky. Hyundai chce také výrazně cílit na mladší generaci prostřednictvím zapojení funkce Blue Link a využití služeb Apple CarPlay a Baidu CarLife ve vlajkových modelech.

Datum zveřejnění

3.11.2016

Zdroj informací

Hyundai

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.202 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál