Servind

Čepro otevírá nový výdejní terminál na severní Moravě

Čepro otevírá nový výdejní terminál na severní Moravě

Společnost Čepro rozšiřuje počet skladů s výdejem pohonných hmot, na severní Moravě otevírá pro tržní využití sklad Sedlnice. Pro místní odběratele je připravena nová výdejní lávka s motorovou naftou, naturalem, leteckým palivem JET nebo topným olejem Tolex.

Výdej pohonných hmot pro své zákazníky a odběratele tak Čepro rozšiřuje na třináct míst po celé republice. „Dlouhodobě se snažíme přinášet našim klientům vyšší přidanou hodnotu, a to nejen kvalitou našich motorových paliv a dalšími obchodními službami, ale i regionálním pokrytím. Rozhodnutím o otevření skaldu Sedlnice se přiblížíme zákazníkům v regionu a v neposlední míře zkrácením vzdálenosti pro dopravu motorových paliv snížíme zátěž životního prostředí dovozem ze vzdálenějších lokalit,“ komentuje záměr Jan Duspěva, předseda představenstva Čepra.

Firma má po celé zemi sklady s celkovou kapacitou 650 skladovacích nádrží o objemu 1,76 mil. m³. Sklad v Sedlnicích, ležící mezi Studénkou a Kopřivnicí, je nejmladší – byl dokončen v roce 2006. Má rozlohu 6,4 hektaru, kde je umístěno deset nádrží. „Sklad dosud sloužil především pro naše potřeby a obsluhu letišť. Nyní zde otevíráme zcela nový výdejní terminál, prodej zahájíme 2. ledna 2017,“ doplňuje František Todt, provozní ředitel Čepra.

Rostoucí zájem odběratelů

Impulsem pro zřízení nového terminálu na severní Moravě je stále větší zájem odběratelů o komplexní služby v prodeji a distribuci pohonných hmot. V Čepru například úspěšně funguje program Certifikovaný velkoobchod Čepro, který je postaven na systému kontroly kvality surovin.

„Vytvořili jsme digitální stopu a digitální kontrolu mezi naším skladem a čerpací stanicí partnera. Do tohoto projektu se může přihlásit každý provozovatel nebo vlastník čerpací stanice. Když s námi uzavře smlouvu, tak my mu vytvoříme technologický passport jeho čerpací stanice a nabídneme mu režim bezpečného provozování z hlediska kvality a dalších služeb,“ vysvětluje Duspěva. Zákazník dostává také přístup k on-line kontrole materiálu od okamžiku objednání až po naplnění do jeho nádrží.

Prostřednictvím GPS sledování vidí, jak k němu cisterna jede, zároveň sleduje všechny případné změny v objemu při transportu. „Kvalitou produktu i celého řetězce jsme si tak jistí, že v případě, že by měl náš zákazník problémy například s Českou obchodní inspekcí, tak na sebe přebíráme veškerá rizika,“ uzavírá Duspěva.

Datum zveřejnění

13.1.2017

Zdroj informací

ČEPRO a.s.

Autor

Petr Hamrozi

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.1928 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál