Se žhavícími svíčkami Meyle-ORIGINAL vždy bezpečně nastartovat – i v kruté zimě

Kolem 130 Meyle-ORIGINAL žhavících svíček, bez výjimky vyrobených dle prvovýrobních specifikací, pro všechny běžné typy aut

Se žhavícími svíčkami Meyle-ORIGINAL vždy bezpečně nastartovat – i v kruté zimě

Společnost Meyle AG nabízí celkem 130 typů Meyle-ORIGINAL žhavících svíček pro všechny běžné aplikace: Svými díly vyrobenými dle prvovýrobních specifikací pokrývá MEYLE u dieselových vozidel v Evropském regionu více jak 90%. Navíc k tomu nabízí výrobce z Hamburku kolem 60 sad pro opravu žhavení v kvalitě Meyle-ORIGINAL, tyto sady obsahují mimo odpovídajícímu počtu žhavících svíček i řídící jednotku žhavení.

Žhavící svíčky zasahují do spalovacího prostoru dieselového motoru a dosahují pracovní teploty až +1000°C. Tato vysoká teplota je nutná k zajištění studeného startu dieselového motoru i při velmi nízkých teplotách, například v zimě při nejnižších teplotách okolo -40°C. Z důvodů prevence defektů a předčasného opotřebení jsou všechny Meyle-ORIGINAL žhavící svíčky vyráběny dle prvovýrobních specifikací – k tomu patří například použití žárupevných materiálů a technologie dvojitých žhavících cívek. Díky tomu disponují Meyle-ORIGINAL žhavící svíčky optimálním přenosem tepla a jsou odolné proti zkratům. Navíc je vnitřek žhavící svíčky chráněn speciálním těsněním, které zajištuje dokonalou ochranu proti vnikání vlhkosti, čím je zabráněno vnitřní korozi. Díky použití velmi kvalitních materiálů a optimálně na sebe přizpůsobených komponentů může být předepsaná teplota žhavení po startu exaktně dodržená. Díky tomu dochází ke snížení, respektive dodržení předepsaných emisních limitů.

Životnost žhavících svíček je mezi 80.000 až 100.000 kilometry v závislosti na stylu jízdy. Proto je vhodné preventivně v těchto intervalech žhavící svíčky měnit, aby se předešlo nepříjemnostem při startování, hlavně při nízkých venkovních teplotách jako například na podzim a v zimě. Navíc pokud nefungují žhavící svíčky správně, dochází ke zvýšení emisí a kouřivosti motoru.

Nefunkčnost žhavící svíčky může mít několik příčin: Mimo opotřebení způsobené stárnutím může být příčinou nesprávná montáž, porucha řídící jednotky žhavení, nekvalitní zpracování žhavící svíčky. Jako důsledek dochází k deformaci, zlomení či roztržení žhavící svíčky, což může vést k velmi drahým následným škodám. Například díky deformaci není možné normálním způsobem žhavící svíčky demontovat, nejhorším případem je, když v důsledku poruchy žhavící svíčky části žhavící svíčky spadnou do spalovacího prostoru, kde dojde k mechanickému poškození válce a pístu.

Meyle-doporučení

Žhavící svíčky by se měli měnit po ujetí každých 80.000 až 100.000 Meyle navíc doporučuje vždy vyměnit všechny žhavící svíčky najednou, aby se předešlo následné další opravě. Dále by se při výměně žhavících svíček vždy měla kontrolovat řídící jednotka žhavení. Při výměně řídící jednotky žhavení by se měly vyměnit i všechny žhavící svíčky – tím se zamezí poškození nové řídící jednotky vadnou žhavící svíčkou.

Datum zveřejnění

19.11.2017

Zdroj informací

MEYLE

Fotogalerie

Monroe

Autoservis pro předplatitele

Autoservis - 11-12/2017

Novinky v technice a servisu užitkových a nákladních vozidel

DOSTUPNÝ ZDARMA - Nový magazín Autoservis 11-12/2017 nabídne široké spektrum informací ze světa techniky a servisu užitkových a nákladních vozidel.

Autoservis - 9-10/2017

Kola připravená pro zimu

DOSTUPNÝ ZDARMA - Nový magazín Autoservis 9-10/2017 nabídne zajímavosti, odborné i praktické informace ze světa pneumatik.

Autoservis - 7-8/2017

Likvidace škod a pneumatiky

DOSTUPNÝ ZDARMA - Nový magazín Autoservis 7-8/2017 nabídne zajímavosti, odborné i praktické informace ze světa likvidace škod a pneumatik.

Facebook

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.7816 seconds.
Redakční systém Orancon naprogramoval Vítězslav Dostál