Carsharingová služba SmileCar má novou kampaň, představuje v ní hlavní výhody sdílení aut

Carsharingová služba SmileCar má novou kampaň, představuje v ní hlavní výhody sdílení aut

Největší carsharingová služba v ČR, SmileCar, představila svou novou kampaň. Ve dvanácti spotech představuje odlehčeným způsobem hlavní výhody carsharingu a porovnává je s klasickou autopůjčovnou. SmileCar chce pomocí kampaně vybudovat komunitu lidí, kterým je carsharingový koncept blízký.

Carsharing se v ČR těší stále větší oblibě a roste počet lidí, kteří nevnímají auto jako součást společenského statusu, ale především jako dopravní prostředek z místa A do místa B. Právě na tuto skupinu lidí cílí nová kampaň SmileCar.

Ve dvanácti videospotech, které poběží primárně na YouTube, SmileCar představuje hlavní výhody carsharingu a porovnává je s nabídkou autopůjčoven. V nich zákazník často naráží na vyšší cenu, větší vzdálenost od bydliště nebo omezenou nabídku vozidel k zapůjčení. „Když naše služba vznikala, dali jsme dohromady všechny věci, které nám na klasických autopůjčovnách vadily. Od toho jsme se odrazili v rámci naší kampaně,“ dodává Jan Charouz, CEO SimpleCar. „Chceme lidem ukázat, že půjčit auto si mohou i jinak, snadněji, s mnohem širšími možnostmi výběru.“

Kampaň vytvořila agentura Publishers a poběží formou videospotů na YouTube, doplní ji také bannerová a FB reklama.

Datum zveřejnění

27.11.2017

Zdroj informací

SmileCar

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Autoservis & mobilita

AutoWeek

AutoTablet

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.4052 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál