Mototechna má novou značku, začíná prodávat veterány a investiční vozy

Mototechna má novou značku, začíná prodávat veterány a investiční vozy

Zájem o historické vozy i youngtimery celosvětově roste a nejedna automobilka v poslední době oznámila svůj záměr prodávat továrně renovovaná klasická auta. Českým zákazníkům začne klasická auta nově nabízet Mototechna Classic ze skupiny AURES Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA AUTO.

K investici do sběratelského automobilu nebo veterána podle zástupců největšího českého prodejce ojetých vozů není potřeba mít miliony, k pořízení zajímavého kusu s potenciálem finančního zhodnocení leckdy stačí pár desítek tisíc. Vždy záleží na preferencích konkrétního zákazníka. „Vlastnictví veterána je pro majitele především koníček, a ve většině případů se o investici jedná až v druhé řadě. Výhodou investice do veteránů ale je, že si vlastnictví auta můžete užívat, což se třeba o akciích asi říct nedá,“ říká Petr Vaněček, provozní ředitel sítě autocenter AAA AUTO, do které nová značka Mototechna Classic patří.

Cílem Mototechny Classic je nabídnout i laické veřejnosti snadnou cestu k pořízení ikonického modelu, auta snů nebo třeba relativně obyčejného vozu, ke kterému má člověk nostalgické vzpomínky z mládí. „Neustále slýcháme o elektromobilitě, autonomním řízení a dalších vymoženostech. To ale části motoristů nevyhovuje nebo je technologie třeba nebaví a snaží se tak vrátit k věcem, na které jsou zvyklí. Mototechna Classic jim takovou alternativu nabízí,“ doplňuje Stanislav Gálik z inovační laboratoře AuresLab, která za spuštěním nové značky stojí.

Nabídka Mototechny Classic by do budoucna měla čítat mezi 30 a 50 vozy různých značek rozdělených do čtyřech základních kategorií. „Vrchol nabídky tvoří auta prestižních značek v cenách nad milion korun. Druhou kategorií jsou americké klasiky, jako Ford Mustang nebo Chevrolet Corvette, třetí pak klasická auta z dob socialismu. Poslední skupinou jsou pak vozy, které ještě nedosáhly veteránského věku, ale již dnes k tomu mají dobře nakročeno vzhledem ke svému mimořádnému stavu, historii nebo třeba enormně nízkému nájezdu,“ vysvětluje regionální manažer výkupu AAA AUTO Jindřich Topol. Již při spuštění značky je k dispozici 15 automobilů.

Pozornost veřejnosti upoutají například dvě Ferrari Testarossa, z čehož jedna má najeto pouhých 9.000 km a stojí 4.000.000 Kč nebo Ferrari 550 Maranello za 3.350.000 Kč. Na cestě je pak Jaguar XK 120 Alloy Roadster z roku 1949 s očekávanou cenou okolo osmi milionů korun. Z amerických klasiků je v nabídce třeba Ford Ranchero z roku 1972 za 450.000 Kč nebo Ford Thunderbird z roku 1967 za stejnou cenu. Socialistické vozy jsou zastoupeny dvěma vozy Škoda 100, Ladou VAZ 2101 nebo Škodou Favorit s nájezdem pouhých 22.666 km.

Vozy Mototechny Classic jsou v současné době nabízeny prostřednictvím webových stránek http://www.mototechna.cz/classic. Na pražské pobočce AAA AUTO byla těmto vozům vyhrazena samostatná sekce, kde jsou „klasiky“ vystaveny, vyjma těch, které jsou vzhledem ke své vyšší sběratelské i investiční hodnotě umístěny uvnitř showroomu.

Datum zveřejnění

19.3.2018

Zdroj informací

AAA AUTO

Fotogalerie

Výběr jazyka

Hledáme partnery

MotorCheckUP
Hledáme nové partnery
mezi odbornými autoservisy!

Unikátní službu pro Vaše zákazníky

Autoservis magazín

Autoservis pro předplatitele

Autoservis - 3-4/2019

Moderní lakovací metody

DOSTUPNÝ ZDARMA - Nový magazín Autoservis - 3-4/2019. Krásu auta podtrhují perfektní lak a elegantní kola - seznamte se s nejnovějšími trendy v...

Autoservis - 1-2/2019

Budoucnost mobility - Jak se plánované změny projeví v autoservisech

Nový magazín Autoservis - 1-2/2019. O mobilitě budoucnosti mluví kdekdo, ale jen málokdo skutečně ví co to znamená, co z toho plyne z hlediska...

Autoservis - 9-10/2018

Elektromobilita - Velké plány i nedůvěra

Nový magazín Autoservis - 9-10/2018. Politici rozhodli, že budoucnost dopravy je v elektromobilitě a spalovací motory nemají budoucnost. Co to ale...

Facebook

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.4372 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál