DB Schenker v USA testuje náborovou platformu NearMe

DB Schenker v USA testuje náborovou platformu NearMe

Jako první poskytovatel logistických služeb na světě testuje DB Schenker inovativní náborovou platformu NearMe. Online portál upozorňuje na nabídku flexibilních pracovních příležitostí. Přepravce si od doplňku k tradičním náborovým metodám slibuje hlavně zaplnění neobsazených pracovních míst.

Systém, který DB Schenker aktuálně testuje na dvou svých pobočkách ve Spojených státech, podstatně zjednoduší obsazování otevřených pozic a přiláká i kvalifikované pracovníky, kteří mají zájem o pružné pracovní úvazky. Uchazeči při registraci vyplní informace o své kvalifikaci a také pracovní dobu, která by jim vyhovovala. Na základě těchto informací systém vygeneruje nabídku vhodných pracovních příležitostí ve společnosti DB Schenker a denně je aktualizuje. Takový model zrychlí nábory a zvýší efektivitu plánování personálních kapacit.

"Platforma NearMe nám pomáhá přilákat kvalifikované zaměstnance a udržet si je tím, že jim nabídneme flexibilní směny. Můžeme tím zlepšit proces náboru a plánování směn, zvýšit efektivitu zdrojů a nabídnout lepší kvalitu služeb,“ komentoval využití platformy NearMe Thomas Schulz, globální ředitel pro lidské zdroje společnosti Schenker AG.

Vzhledem k nedostatku zaměstnanců v logistickém sektoru platforma také nabízí možnosti, jak oslovit nové cílové skupiny a rozšířit skupinu kandidátů o ty, kteří hledají práci vedle běžných 8hodinových směn. Určena je jak novým, tak vracejícím se zaměstnancům se zájmem o částečné úvazky v rámci směnného provozu.

Zavedením nové platformy, doplňující tradiční modely náboru, bude společnost DB Schenker schopna efektivně optimalizovat provozní náklady a snížit náklady za využití pracovních agentur. S platformou NearMe se firma stává průkopníkem v oblasti personalistiky v logistice a plánuje využít stejnou platformu pro nábor řidičů nákladních vozidel.

V České republice zatím NearMe na svou příležitost ještě čeká. DB Schenker zde k náborům vedle pracovních portálů využívá studentskou platformu Proudly, sociální síť Facebook, a především reference od současných zaměstnanců. Zastoupení uchazečů, kteří do DB Schenker přijdou na základě doporučení od některého ze stávajících zaměstnanců, je až 30 %.

Datum zveřejnění

26.11.2018

Zdroj informací

DB Schenker

Výběr jazyka

Nová dimenze regenerace

Váš dodavatel autodílů

Vyšel nový Autoservis

Autoservis 5-6/2019
Vyšlo nové číslo
magazínu Autoservis

Filtry pevných částic

Autoservis pro předplatitele

Autoservis - 5-6/2019

Filtry pevných částic

Nový magazín Autoservis - 5-6/2019. Nové číslo magazínu Autoservis nabízí pohled do blízké budoucnosti - jak bychom mohli vyrábět paliva, jak...

Autoservis - 3-4/2019

Moderní lakovací metody

Nový magazín Autoservis - 3-4/2019. Krásu auta podtrhují perfektní lak a elegantní kola - seznamte se s nejnovějšími trendy v těchto oblastech.

Autoservis - 1-2/2019

Budoucnost mobility - Jak se plánované změny projeví v autoservisech

Nový magazín Autoservis - 1-2/2019. O mobilitě budoucnosti mluví kdekdo, ale jen málokdo skutečně ví co to znamená, co z toho plyne z hlediska...

Facebook

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.5207 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál