Continental obouvá každý třetí vůz v Evropě

Continental obouvá každý třetí vůz v Evropě

Continental je jedním z největších dodavatelů pneumatik pro výrobce osobních vozidel. Přibližně třetina nových automobilů v Evropě je obuta na pneumatiky od této společnosti. Pokud jde o nejprodávanější evropské vozy, jimiž jsou například VW Golf, Renault Clio a Ford Fiesta, výrobci dokonce schválili používání pneumatik Continental pro devět z deseti modelů.

Produkty společnosti jsou oblíbené také mezi výrobci sportovních a supersportovních vozů, jako jsou například Porsche, Maserati či AMG. Na výrobky firmy se sídlem v Hannoveru se spoléhají rovněž luxusní automobilky Rolls Royce a Maybach, a stejně tak i producenti elektrických vozů Audi, Tesla a Renault. Seznam zákazníků Continentalu navíc rozšiřují i Hyundai a další asijské značky, které též dokáží ocenit vývojářskou odbornost přicházející z Německa.

Společnost Continental nedávno získala další schválení pro pneumatiky první výbavy od předních evropských automobilek, takže například i Audi e-tron a Q8/SQ8 budou jezdit na jejích letních i zimních pneumatikách. Tento trend následuje i značka BMW, která do pneumatik Continental obula své modely X7, X3M, X3 a Z4. Na pneumatikách pocházejících z vývojového oddělení v hannoverské části Stöcken vyjíždí z výrobní linky i Rolls Royce Cullinan nebo Porsche v případě zimního obutí.

Důvodem velkého počtu schválení jak pro letní, tak zimní a celoroční pneumatiky je vysoká odbornost a zkušenosti, které pracovníci Continentalu získali při dlouhodobém vývoji. Díky tomu je každý produkt přizpůsobený požadavkům výrobce konkrétního vozidla tak, aby bylo dosaženo výjimečných jízdních vlastností u Porsche či BMW-M, maximálního pohodlí i při vysokých rychlostech u Rolls Royce a velmi nízkého valivého odporu u elektromobilů. Jedno kolo vývoje ale často nestačí. Prototypy se vyvíjí a testují ve spolupráci s automobilkami až do chvíle, kdy jsou dané pneumatiky perfektní. Takové pneumatiky mají také speciální označení, aby se použily na správném voze. Například označení „MO“ platí u obutí pro Mercedes, zatímco produkty pro BMW jsou značeny hvězdičkou (*).

Jednou z příčin velmi úspěšného partnerství s výrobci vozidel je také spolupráce inženýrů Continentalu s jejich kolegy z ostatních divizí společnosti. Koordinace se specialisty z divize Chassis and Safety zaručuje synergii, kterou nedokáže nabídnout žádný jiný výrobce pneumatik.

Vývoj produktů první výbavy zároveň pomáhá inženýrům s předstihem objevovat nové trendy v odvětví a přizpůsobovat se jim. To vede ke klasické, oboustranně výhodné situaci, protože se tím zvyšuje spokojenost zákazníků na trhu s pneumatikami. Jak ukazuje praxe, při objednání nových pneumatik si majitelé automobilů kupují velmi často stejný typ, se kterým byl jejich vůz původně dodaný.

Datum zveřejnění

7.7.2019

Zdroj informací

Continental AG

Fotogalerie

Výběr jazyka

Nová dimenze regenerace

Váš dodavatel autodílů

Vyšel nový Autoservis

Autoservis 5-6/2019
Vyšlo nové číslo
magazínu Autoservis

Filtry pevných částic

Autoservis pro předplatitele

Autoservis - 5-6/2019

Filtry pevných částic

Nový magazín Autoservis - 5-6/2019. Nové číslo magazínu Autoservis nabízí pohled do blízké budoucnosti - jak bychom mohli vyrábět paliva, jak...

Autoservis - 3-4/2019

Moderní lakovací metody

Nový magazín Autoservis - 3-4/2019. Krásu auta podtrhují perfektní lak a elegantní kola - seznamte se s nejnovějšími trendy v těchto oblastech.

Autoservis - 1-2/2019

Budoucnost mobility - Jak se plánované změny projeví v autoservisech

Nový magazín Autoservis - 1-2/2019. O mobilitě budoucnosti mluví kdekdo, ale jen málokdo skutečně ví co to znamená, co z toho plyne z hlediska...

Facebook

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.5024 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál