Servind

Volkswagen osobní vozy zavádí nový koncept údržby

Volkswagen osobní vozy zavádí nový koncept údržby

Golf 8 je první, všechny ostatní modely budou následovat v roce 2020. Servisní interval se v Evropě* zdvojnásobí na 24 měsíců. Dosavadní formát bude nahrazen novou standardní servisní prohlídkou. Achim Schaible, vedoucí oddělení After Sales & Dealer Network: „Vysoká kvalita našich vozidel nám umožňuje prodloužit servisní interval v Evropě na 24 měsíců, tedy dvojnásobek. Výrazně tím zjednodušujeme náš koncept údržby. Jsme tak jednou z mála mainstreamových značek, jejíž zákazníci nebudou muset tak často do servisu.“

Značka Volkswagen zavádí s uvedením modelu Golf 8 na trh nový koncept údržby svých vozidel, který bude v průběhu příštího roku postupně rozšířen na všechny modely. Achim Schaible, vedoucí oddělení After Sales & Dealer Network značky Volkswagen, vysvětluje: "Vysoká kvalita našich vozidel nám umožňuje prodloužit servisní interval v Evropě na 24 měsíců, tedy dvojnásobek. Jsme tak jednou z mála mainstreamových značek, jejíž zákazníci nebudou muset tak často do servisu. Naše nová standardní servisní prohlídka kromě toho nahrazuje dosavadní formát. Výrazně tím zjednodušujeme koncept údržby, který je díky tomu ještě transparentnější pro naše zákazníky a partnery."

V roce 2020 bude nový koncept údržby postupně rozšířen na všechny modely značky Volkswagen, a to v rámci uvedení nových modelů na trh, modernizací nebo přechodu na nový modelový rok od poloviny roku. Pro novou modelovou řadu ID. bude platit specifický koncept údržby, který bude zveřejněn před zahájením prodeje.

Hlavním přínosem nového konceptu údržby je prodloužení servisního intervalu v Evropě1 na dvojnásobek, tedy 24 měsíců. Náročnější provozní podmínky na ostatních trzích, například horké podnebí nebo prašné prostředí, vyžadují zachování každoročních servisních prohlídek vozidel. Kilometrové limity zůstávají zachovány a v jednotlivých regionech, resp. zemích se mohou lišit.

Nová standardní servisní prohlídka nahrazuje dosavadní formát velkých a malých servisních prohlídek. Jednotný rozsah údržby a nové intervaly umožňují poskytovat spolehlivější a transparentnější informace o ceně, což má velký vliv na vnímanou kvalitu servisu, a tím i na spolehlivost zákazníků.

* Opatření platí také pro Jižní Koreu, Japonsko a Nový Zéland.

Datum zveřejnění

15.12.2019

Zdroj informací

Porsche Česká republika s.r.o.

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2654 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál