Společnost Hankook Tire pokračuje v digitální transformaci ve spolupráci se společností Amazon Web Services

Společnost Hankook Tire pokračuje v digitální transformaci ve spolupráci se společností Amazon Web Services

Výrobce pneumatik Hankook dále posílí inovativnost svých produktů a technologií díky spolupráci se společností Amazon Web Services (AWS) poskytující služby cloud computingu. Kromě jiného bude tato IT infrastruktura AWS využita k dalšímu rozšíření interní technologie pro virtuální predikci vlastností materiálů.

Za účelem cíleného urychlení na budoucnost zaměřeného vývoje produktů a technologického pokroku vstoupil přední výrobce pneumatik Hankook do strategického partnerství s poskytovatelem služeb cloud computingu, společností Amazon Web Services (AWS), jejíž služby jsou založeny na digitálních technologiích, zahrnujících například umělou inteligenci a rozsáhlé databáze. Spolupráce je založena na vývoji systému společnosti Hankook pro vytváření směsí s názvem ‚virtual compound design‘ (VCD), který dokáže predikovat vlastnosti materiálů pro pneumatiky a s využitím umělé inteligence stanovit optimální směsi. Cloudová platforma AWS umožní společnosti Hankook nejen ukládat data ze systému VCD, ale také je zpracovávat a analyzovat způsobem, díky němuž je využití těchto dat efektivnější.

„Při dalším vývoji technologické strategie nám spolupráce se společností AWS umožní další posílení tohoto zaměření“ řekl Soo Il Lee, vedoucí provozu v Hankook Tire. „Zapojení AWS do našich procesů podtrhuje důraz společnosti Hankook Tire kladený na inovace, čímž se technologie dostává do středu našeho podnikání jako přední světové společnosti automobilového průmyslu.“

Společnost AWS nabízí přitažlivou platformu pro analyzování velkých množství dat a inovativní řešení pro výrobce, kteří chtějí vstoupit do nových oblastí podnikání. Díky spolupráci s AWS bude společnost Hankook schopna aktivněji využívat digitální technologický vyspělá řešení pro další optimalizaci vývoje produktů, představovaná například aplikací pro strojové učení „Amazon SageMaker“. Amazon SageMaker je komplexní služba založena na umělé inteligenci, která společnosti Hankook umožňuje plně automatizovaným způsobem analyzovat, připravovat a poskytovat relevantní data, a potřebné závěry shrnout do určité predikce nebo akce.

V rámci své strategie zaměřené na budoucnost uskutečnila společnost Hankook rozsáhlé investice do výzkumu a vývoje a zavázala se k rozsáhlým strategickým iniciativám. Společnost dokáže vytvářet inovativní technologie orientované na budoucnost tím, že vyžívá svou globální síť pro výzkum a vývoj, vytvořenou kolem svého high-tech střediska HANKOOK TECHNODOME. Z dlouhodobého hlediska tento přístup umožní společnosti Hankook zaměřit své strategické cíle na kvalitativní vývoj pneumatik a tím i na zvýšení své konkurenceschopnosti.

Datum zveřejnění

25.2.2020

Zdroj informací

Hankook Tire

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Vyšel nový Autoservis

Autoservis 7-8/2019
Vyšlo nové číslo
magazínu Autoservis

Novinky pro autolakýrníky

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.3801 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál