Servind

Servisní síť BestDrive mění logo

Servisní síť BestDrive mění logo

Servisní síť BestDrive, která patří mezi největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice, se rozhodla po 10 letech pro změnu svého firemního loga. Společně s názvem sítě BestDrive a typickou siluetou automobilu budou používat doplněk významné společnosti tzv. endorsement by Continental.

Od roku 2010 síť používala modrožluté logo BestDrive se sloganem tvořícím image společnosti „Vy jezdíte, my se staráme“. V roce 2013 započala postupná přeměna barevnosti celé servisní sítě do prémiových oranžovo-černých barev, které jsou typické pro mateřský koncern Continental. Ve stejném roce se otevřela první pobočka v těchto barvách v Českých Budějovicích a společnost začala používat i další barevnost loga - oranžovo-černé opět se sloganem „Vy jezdíte, my se staráme“.

Hlavním důvodem změny loga je vyjádření silného spojení s mateřským koncernem Continental. Jako přední výrobce brzdových systémů, řemenů pro pohony motorů a přídavných agregátů, senzorů, přístrojových desek, elektroniky, autobaterií, stěračů, pneumatik a technických elastomerů nabízí Continental spolehlivá, bezpečná, pohodlná a dostupná řešení podle požadavků svých partnerů a klientů. Široký sortiment vyráběných produktů a neustálé investice do výzkumu a vývoje zásadním způsobem přispívají k zajištění nákladově efektivnější a ekologičtější mobility zákazníků. 

BestDrive je jediná česká síť auto a pneuservisů, která patří do německého koncernu Continental. Zároveň je největším maloobchodním prodejcem pneumatik koncernu Continental. Ačkoliv se značka BestDrive poprvé v České republice objevila teprve na přelomu let 2009/2010, servisní síť má již dlouhou tradici. Navazuje na síť prodejen a servisů Barum, které byly zakládány už v padesátých letech minulého století a její kořeny sahají až k samotnému Tomáši Baťovi. 

Provozovatelem sítě servisů BestDrive je společnost ContiTrade Services, která je stoprocentně vlastněna společností Continental Barum patřící do koncernu Continental AG.

Obchodní koncept BestDrive funguje nejen u nás, ale v mnoha zemích světa na pěti kontinentech. Základní pilíře konceptu jsou v každé zemi vždy upraveny a doplněny tak, aby byly v souladu s požadavky zákazníků, specifikami trhu i legislativou. Všechny pobočky ale mají stejný cíl - nabízet kvalitní zboží i služby, aby vyhověli individuálním potřebám svých zákazníků.

Změna loga sítě má přispět také k synergii mezi jednotlivými zeměmi, aby ještě více působila na zákazníky jako globální síť. Společně s Českou republikou bude logo s endorsementem by Continental měnit i síť BestDrive na Slovensku. Stejné logo již používají servisní sítě ve Finsku, Irsku a Bosně a Hercegovině. Rozvoj značky BestDrive by Continental je v plánu v příštích letech rozšířit i v dalších zemích napříč Evropou.

Datum zveřejnění

18.09.2020

Zdroj informací

Continental Barum

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.31 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál