Škoda Auto spouští virtuální showroom

Škoda Auto spouští virtuální showroom

Škoda Auto DigiLab a izraelský IT startup Matter vyvinuli virtuální showroom pro prodejní partnery české automobilky. Nová online platforma zákazníkům nabízí možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce jakoby tam byli osobně. Štítky, videa a zvukové soubory poskytují množství informací o každém voze.

Prostřednictvím portálu virtuálního showroomu mohou zákazníci společnosti Škoda Auto navštívit svého místního autorizovaného prodejce online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a prohlížet si vystavená vozidla. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný model Škoda a nakonfigurovat si jej prostřednictvím on-line nástroje. Všechny potřebné informace se přehledně zobrazují včetně technických údajů daného modelu. Kromě toho je možné prohlížet si vozidlo z různých úhlů. Potenciální zákazníci si také mohou u autorizovaného prodejce domluvit zkušební jízdu. Díky modulární struktuře virtuálního showroomu je rovněž možná integrace dalších prvků, jako je třeba virtuální realita.

Od dnešního dne jsou dveře do virtuálního showroomu otevřené. Zájemci mohou nyní navštívit zákaznické centrum Škoda Auto v Mladé Boleslavi odkudkoli na světě pomocí počítače nebo mobilního zařízení.

Koncept je založen na projektu izraelské IT společnosti Matter. Ta díky tomuto řešení virtuálního showroomu zvítězila v soutěži nápadů a programování, kterou v roce 2020 uspořádal Škoda Auto DigiLab na hackathonu Covid Mobility Race. Účastníci byli vyzváni, aby vyvinuli technologie a nástroje, které pomohou automobilovému průmyslu během pandemie. Při implementaci konceptu virtuálního showroomu společnost Matter použila inovativní vizualizační nástroje z realitního obchodu a vlastní 3D technologii.

V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozován buď dovozcem nebo samotnými prodejci. Pilotní projekt byl již úspěšně zahájen u izraelského importéra Škoda Auto Champion Motors. Na úrovni prodejců si může každý obchodní partner přizpůsobit platformu a její digitální funkce tak, aby vyhovovaly jeho potřebám.

Tento nový kanál také umožní českému výrobci automobilů komunikovat se svými zákazníky a budovat profil jejich zájmů a preferencí. Zpětná vazba zákazníků k vystaveným vozidlům, například nabízené služby nebo samotná prezentace, umožní společnosti Škoda Auto dále cíleně zlepšovat zákaznickou zkušenost.

Datum zveřejnění

1.4.2021

Zdroj informací

Škoda Auto

Výběr jazyka

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Page generated in 0.35 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál