On-line obchod s ojetinami Driverama se představuje

On-line obchod s ojetinami Driverama se představuje

Skupina Aures Holdings, provozovatel prodejní sítě AAA Auto, za letošní první čtvrtletí prodala 15 200 ojetých vozů, z toho kvůli lockdownům v České republice a na Slovensku většinu on-line. Dobré zkušenosti s on-line prodejem urychlily její plány na expanzi na nové trhy, tentokrát směrem do západní Evropy pod hlavičkou on-linového obchodníka s ojetými vozy Driverama.

On-line obchod s mikropobočkami

Nový projekt Driverama bude založen na mezinárodním výkupu a prodeji ojetých vozů za pomoci pokročilých algoritmů, které zákazníkům v každé zemi zaručí nejlepší ceny. Koncept využívá on-line výkup a prodej ojetých automobilů s možností vykupovat i prodávat vozy koncovým zákazníkům přes hranice členských států EU. Vozy bude možné nechat si doručit nebo vyzvednout v mikropobočkách. První z nich vzniknou v létě v Německu a pak se rozšíří do dalších 11 zemí.

„Půjde o investici našich akcionářů, která v první fázi dosáhne výše 100 milionů eur a ve druhé až dalších 400 milionů eur,“ oznámila Karolína Topolová.

„Koncept Driveramy využívá on-line výkup a prodej ojetých automobilů v západní Evropě s možností vykupovat i prodávat vozy koncovým zákazníkům přes hranice členských států EU. Vozy bude možné si nechat doručit nebo si je vyzvednout v desítkách mikropoboček. Ty začnou vznikat v létě. Poprvé si zákazník, například v Mnichově, bude moci koupit auto stojící například v Amsterdamu a nechat si ho dopravit do Německa s výhodou 14denní záruky vrácení peněz,“ uvedl předseda představenstva společnosti Driverama Stanislav Gálik, dosavadní šéf inovací Auresu.

Zhodnocení úspěchu z ČR

„Projekt Driveramy nevzniká na zelené louce. V uplynulých letech jsme do jeho technologické přípravy investovali 75 milionů eur. Šlo zejména o vývoj vlastního software, který zajišťuje kompletní technologickou infrastrukturu a v reálném čase nám umožňuje kompletní přehled o nabídkách na trhu ojetých vozů v celé Evropě,“ vysvětlil Stanislav Gálik.

„Zahájení projektu Driverama uspíšily naše pozitivní zkušenosti s prodejem vozů on-line v době pandemie koronaviru v České republice a na Slovensku,“ dodal Gálik. Jen letos bylo prostřednictvím sítě AAA Auto v České republice prodáno 8700 aut a na Slovensku 2650 aut, přičemž vzhledem k lockdownu byla všechna prodána on-line. Celkem už takto bylo za poslední rok v České republice a na Slovensku prodáno on-line přes 18 000 ojetých automobilů.

Driverama zahajuje svou činnost prostřednictvím výkupních aktivit a na začátku příštího roku zahájí prodej s nabídkou 5000 vozů v Německu. V následujících 12 měsících půjde do budování infrastruktury v klíčových zemích, kde Driverama odstartuje, 100 milionů eur. Do roku 2025 rozšíří svoje aktivity do 11 dalších zemí a tuto expanzi Aures Holdings a jeho akcionáři podpoří dalšími investicemi ve výši 400 milionů eur. „Cílem je do roku 2025 vybudovat Driveramu jako největšího evropského on-line prodejce ojetých vozů,“ dodal Gálik.

On-line vyhledávání aut po Evropě

Automatizovaný systém webového dataminingu, na němž se podílela inovační laboratoř AuresLab, je schopen v reálném čase identifikovat nejrychleji prodávané ojeté vozy s nejvyšší návratností investic, což zákazníkům Driveramy umožní nakupovat vozidla přes hranice za nejlepší cenu. Tato technologická platforma také obsahuje cenový modul využívající postupy umělé inteligence, který dokáže během několika minut předpovědět, jak rychle se bude vůz prodávat, ve které zemi se prodá za nejlepší cenu a s jakou pravděpodobností se prodá na splátky. To je zásadní výhoda pro zákazníky, kteří se díky cenovým rozdílům mezi jednotlivými zeměmi, dostanou k vozům za nejlepší ceny s využitím cenových rozdílů mezi zeměmi.

 

Datum zveřejnění

16.4.2021

Zdroj informací

Aures Holdings

Fotogalerie

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

AutoWeek

AutoTablet

E-shop

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.345 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál