Nová firma na logistickém trhu

Nová firma na logistickém trhu

Společnost 123kuriér velmi úspěšně podniká na Slovensku, kde vybudovala vlastní distribuční síť s unikátní nabídkou komplexních služeb v oblasti balíkové logistiky. V těchto dnech vstupuje na český logistický trh pod značkou 123kurýr. V první fázi nabízí převážně služby v oblasti B2B a B2C.

123kurýr je českou dceřinou společností firmy 123kuriér. Představitelé firmy se věnují podnikání v dopravě již od roku 2005 a v posledních letech naplňují svoji vizi balíkové logistiky pro všechny.

Dobrý produkt s komplexními službami, důsledné naplňování strategického plánu a v neposlední řadě tým profesionálů se značnou zkušeností v balíkové dopravě předurčují společnost k tomu, aby byla konkurenceschopná i mimo Slovensko. Prvním krokem k tvorbě nadnárodní sítě balíkové přepravy je právě založení české firmy 123kurýr, kurýr pro všechny.

Aktuálně již 123kurýr spustil první uzlové pobočky v důležitých lokalitách (Praha, Plzeň, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ostrava a Brno). V nejbližší době plánuje management další rozšíření tak, aby do konce roku 2021 zahrnovala česká síť 14 základních poboček. 

Základem služby jsou perfektní IT s uživatelsky příjemnou aplikací pro zákazníky. Systém je samozřejmě propojen se skenery kurýrů a v budoucnu i s technologickým zařízením Balíkových center, která postupně vznikají – zatím na Slovensku. O vysoké úrovni technologického zařízení vypovídá například i to, že každý kurýr je vybaven platebním terminálem nejvyšší řady.

„Česko a Slovensko stále chápeme díky historické provázanosti jako jeden obchodní prostor. Proto je pro nás rozšíření naší sítě do České republiky logickým krokem,“ uvádí generální ředitel společnosti Miloš Melník.

Ačkoliv se může zdát, že balíkový trh v České republice je rozebrán, 123kurýr neskrývá svoje ambice. „Víte, když nabídnete kvalitní, spolehlivou službu, můžete konkurovat i korporátním firmám. Naší velkou výhodou je, že rozumíme perfektně česko – slovenskému trhu, neustále rozvíjíme služby a diverzifikujeme je: obsluhujeme zákazníky z oblasti B2B, B2C, D2C a C2C,“ vysvětluje Miloš Melník.

Datum zveřejnění

4.11.2021

Zdroj informací

123kurýr

Foto: 123kurýr

Výběr jazyka

Autobaterie pro každý vůz

AutoMax

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.4515 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál