Renault Kangoo Van i ve verzi E-tech Electric

Renault Kangoo Van i ve verzi E-tech Electric

Renault, který je průkopníkem elektromobility a jedničkou na trhu užitkových elektromobilů v Evropě již od roku 2011, uvede na jaře 2022 na trh elektricky poháněné Kangoo Van E-Tech 100% Electric.

Složitý název pro nekomplikovaného a všestranně praktického každodenního společníka: Renault Kangoo Van E-Tech 100% Electric je název nástupce elektrické dodávky Kangoo, který bude bude představen 16. listopadu na autosalonu Solutrans v Lyonu a do prodeje přijde na jaře 2022.

Nekomplikované a všestranně praktické elektricky poháněné Kangoo od svého uvedení na trh na konci roku 2011 získalo přes 70 000 firemních zákazníků a představuje každý pátý prodaný užitkový elektromobil v Evropě.

S dojezdem 300 km v cyklu WLTP(i) vyhoví nové Kangoo Van E-Tech většině běžných potřeb firemních zákazníků. Jeho trakční elektromotor má výkon 90 kW. Akumulátor o kapacitě 45 kWh může využívat tři typy nabíjecích zařízení. Při dobíjení Renault předpokládá především standardní zásuvku 7,4 kW nebo zrychlené třífázové nabíjení s 11 kW. Za příplatek je možné zrychlené nabíjení ze třífázové stanice s výkonem 22 kW a na DC nabíjecí stanici s nabíjecím výkonem 75 kW jej bude možné nabít za 30 minut pro dojezd až 170 km

Stejně jako předchůdce bude k dispozici ve dvou délkách se stejným úložným prostorem a stejnou nosností jako konvenční verze - ve standardní délce nákladový prostor pojme až 3,9 m3, dlouhá verze až 4,9 m3. Užitečná hmotnost je až 600 a 800 kg, zatížení přívěsu je 1500 kg. K dispozici budou nově i dveře „Open Sesame by Renault“, nejširší boční vstup do nákladového prostoru ve třídě kompaktních dodávek, kde je střední sloupek integrován do posuvných dveří a dveří spolujezdce na pravé straně vozu. V nabídce bude také Easy Inside Rack pro uložení dlouhých předmětů, jako jsou žebříky nebo trubky, pod střechou vozidla, přičemž podlaha nákladového prostoru zůstává volná.

Vnitřní klimatizace na principu tepelného čerpadla snižuje spotřebu elektrické energie. Za příplatek se přidá i vyhřívání čelního skla, vyhřívaná přední sedadla a vyhřívaný volant.

Vyrábí se v závodě Maubeuge ve Francii a v Evropě se začne prodávat na jaře 2022.

Datum zveřejnění

12.11.2021

Zdroj informací

Renault

Foto: Renault

Fotogalerie

Výběr jazyka

Autobaterie pro každý vůz

AutoMax

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.4547 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál