Leapmotor bude v ČR čerpat benefity ze silného spojení s koncernem Stellantis a skupinou Emil Frey. Distribuce vozidel i náhradních dílů bude probíhat prostřednictvím již fungujících procesů a standardů, tedy Leapmotor bude v dostupnosti vozidel i originálních náhradních dílů zcela plnohodnotná značka. Všechna prodejní místa jsou zároveň autorizovanými servisními body s kompletním vybavením, diagnostikou a proškoleným personálem.
Značka Leapmotor je dynamický čínský výrobce se sídlem v Chang-čou (Hangzhou) v provincii Če-ťiang (Zhejiang), který se specializuje na elektricky poháněná a hybridní vozidla spadající. Patří do první desítky největších čínských výrobců elektromobilů.
Nabízené modely
Prodej vozů Leapmotor v ČR začíná s dvojicí modelu T03 a C10. Novinkou pro druhou polovinu roku 2025 bude model B10, který bude dostupný po podzimní evropské premiéře na autosalonu IAA v Mnichově.
Malý čtyřmístný městský elektromobil s délkou jen 3620 mm (rozvor náprav 2400 mm) má trakční elektromotor o výkonu 70 kW (95 k). Akumulátor s kapacitou 37.5 kWh umožňuje dojezd kombinovaném režimu 265 km. Cena začíná na 470 000 Kč vč, DPH. Záruka na vozidlo je 3 roky/120 000 km s možností prodloužení, na akumulátor 8 let/150 000 km. V testu EcoBest Challenge organizace AutoBest vůz Leapmotor T03 dosáhl jako první v historii delší dojezd než je hodnota podle WLTP, když v reálném provozu ujel 290 km a prokázal mimořádně vysokou energetickou účinnost pohonu (průměr 8,06 km/1 km).
Rodinné 4739 mm dlouhé SUV (rozvor náprav 2825 mm) má pohon zadních kol. Nabízí se čistě elektrický pohon (BEV) s elektromotorem o výkonu 160 kW a akumulátorem o kapacitě 69,9 kWh umožňujícím dojezd 424 km nebo kombinaci se zážehovým čtyřválcem 1,5 l/50 kW pro pohon generátoru ve funkci prodlužovače dojezdu REEV. Akumulátor zde má kapacitu 28,4 kWh a trakční elektromotor výkon 158 kW. Zaváděcí akční cena obou verzí je stejná od 890 000 Kč vč. DPH se zárukou na vozidlo 4 roky/120 000 km s možností prodloužení a na akumulátor 8 let/150 000 km.
Prodejní cíle dovozce
,.Klíčovou ambicí značky Leapmotor na tuzemském trhu je zařadit se po bok silných mainstreamových brandů a nebýt jen doplňkovým sortimentem. Cesta k dosažení takového výsledku bude kombinace technologicky vyspělé a kvalitní modelově rady s atraktivní cenovou politikou, silného zázemí výrobce Stellantis a skupiny Emil Frey v ČR a celorepubliková autorizovaná prodejní síť,“ říká Lukáš Hošek, který je odpovědný za řízení a rozvoj značky Leapmotor v ČR.
Cíl pro druhou polovinu roku 2025 je prodej cca 300 automobilů Leapmotor v ČR. Pro rok 2026 je plán 800 prodaných vozidel a cíl pro rok 2027 je nastavený na 1300 vozů. „Kromě rostoucí obliby elektrifikovaných modelů na tuzemském trhu stavíme naše růstové plány na rozšiřování dealerské sítě a výrazném rozšíření modelového portfolia. V roce 2027 už bude mít Leapmotor celkem šest modelových rad, přičemž většina má mít kromě plně elektrické verze také kombinaci se spalovacím motorem prostřednictví technologie REEV. Právě jistota dlouhého dojezdu díky přítomnosti spalovacího motoru je podle prvních reakcí dealerů a klientů zásadní výhodou a usnadněním přechodu k elektromobilitě,“ říká šéf českého zastoupení značky Leapmotor..
Prodejní síť
Základním stavebním kamenem pro úspěšnou přítomnost značky na trhu je široká a stabilní dealerská síť. Propojení skupin Stellantis a Emil Frey je klíčem k důvěře investorů ve značku Leapmotor v ČR. I proto se podařilo v rekordně rychlém čase vybudovat dealerskou síť. Prodejci Leapmotor už jsou v těchto městech:
Brno – BS Auto
Havířov – Auto Tichy
Pardubice – Chalupa Motors
Praha – BS Auto a Emil Frey ČR
Velké Meziříčí – Auto Dobrovolný
Zlín – Unicars CZ
„Od konce roku 2025 se chceme rozšířit do Plzně, Českých Budějovic, Liberce. Na konci roku 2026 chceme mít v ideálním případě 15 dealerů, nicméně rozvoj dealerské sítě budeme pečlivě řídit a chceme mít jako partnery regionálně silná zastoupení v oblasti prodeje i marketingu,“ říká Lukáš Hošek.
3.08. 2025
Emil Frey
Foto: Leapmotor