Servind

AutoBinck Car Distribution mělo úspěšné první pololetí

AutoBinck Car Distribution mělo úspěšné první pololetí

Niek Hertsenberg, CEO AutoBinck Car Distribution, oznámil: „Skupině ACD se dařilo nadstandardně jak v distribuci, tak ve vlastní retailové síti AutoPalace. Prodej aut značek Mitsubishi a MG vzrostl o krásných, vysoce nadprůměrných 63 a 31 %. Stejně dobře se dařilo i retailové části ACD – AutoPalace, kde prodej vzrostl o 1,5 % nad republikový průměr.“

Velmi dobře se podle aktuální statistiky skupiny ACD v České republice dařilo značce MG. Prodej na evropském trhu trvale roste a český trh není výjimkou. V prvním pololetí na něj směřovalo 2666 nových vozů s logem MG (oproti 2041 vozům v prvních šesti měsících roku 2024).

„Zatímco celý český trh s novými vozidly podle údajů Svazu dovozců automobilů v prvních šesti měsících roku vzrostl meziročně o 3 %, MG potvrdila pozici neúspěšnější čínské značky s meziročním nárůstem o více než 30 %. Stále vyšší oblibu vozů mezi českými řidiči přikládáme zejména inovativní produktové nabídce, která zákazníkům nabízí výborné jízdní a uživatelské vlastnosti za konkurenceschopnou cenu,“ uvedl ředitel českého zastoupení MG Martin Králíček.

Ještě lépe si u českých zákazníků vedly v prvním pololetí vozy japonské značky Mitsubishi. „S celkem prodanými 752 vozy jsme dosáhli meziroční nárůst o 63 %, což nás z hlediska meziročního srovnání řadí mezi nejúspěšnější dovozce,“ doplnil Kamil Šilhavý, ředitel zastoupení Mitsubishi.

Nadstandardně se skupině ACD dařilo nejen v distribuci, ale i ve vlastní retailové síti AutoPalace, která zaznamenala nárůst prodeje o 4,3 %, tedy 1,5 % nad republikovým průměrem. V pěti moderních prodejních a servisních centrech se odbyt modelů značek Ford, Škoda, Mazda, Mitsubishi, MG, Hyundai nebo Volvo zvýšil meziročně o 4,28 % na 3581 vozidel.

Dynamicky se v síti AutoPalace rozvíjí také servisní činnost, která tvoří spolu s obchodním zastoupením MG a Mitsubishi a rozsáhlou českou dealerskou sítí vozů různých značek důležitý pilíř českých aktivit skupiny ACD.

„V našich špičkově vybavených centrech, například v jednom z největších českých autoservisů vůbec na pražském Spořilově, dále rozšiřujeme vedle autorizovaného servisu a prodej náhradních dílů také nabídku operativního leasingu, pojištění i dalších doplňkových služeb,“ uzavřela Katarína Ardová, Marketing Manager českého zastoupení ACD.

Datum zveřejnění

04.08. 2025

Zdroj informací

ACD

Foto: ACD

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

Naše Projekty - Oldtimer

Oldtimer< /

AutoWeek

AutoTablet

Page generated in 0.3006 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál