Direct auto Park v pražských Horních Počernicích má za sebou první měsíc ostrého provozu. Vůbec první obchodní galerie s vozy v Česku přilákala 312 zákazníků, kteří vybírali z 1000 nových i ojetých vozů. Bez prodejního nátlaku a s jistotou, že pokud si nákup rozmyslí, mohou auto do tří dnů vrátit, nebo do čtrnácti dnů vyměnit za jiné.
„Dali jsme si za cíl změnit způsob, jakým lidé auta nakupují. Chceme být místem, kde si člověk koupí auto s klidem a jistotou, že pokud mu z jakéhokoliv důvodu nebude sedět, může ho bez problémů vrátit. To není reklamní trik, ale standard, na kterém stavíme,“ říká Jáchym Knedlhans, provozní ředitel Direct auto Parku.
Možnost vrácení nebo výměny, kterou Direct auto poprvé zavedlo už na začátku loňského roku v Olomouci, využívají zákazníci i v nové pražské pobočce. Během prvního měsíce se takto rozhodlo několik z nich. Krátce po otevření ji využil například i zákazník po koupi Peugeotu 308, když zjistil, že mu nevyhovuje ergonomie, konkrétně poloha volantu a plynového pedálu. Na základě přístupu na pobočce mohl bez potíží zvolit jiný vůz - Opel Astra. S tím dnes spokojeně jezdí. Nové auto mu bylo navíc doručeno až domů.
Zájem o konkrétní značky potvrzuje trend známý z ostatních poboček. Zákazníci nejčastěji sahají po modelech značek Škoda, Volkswagen, Hyundai a Kia.
Direct auto Park je po Olomouci druhou pobočkou nové generace a zásadním krokem v růstu celé skupiny. Společnost je dnes čtvrtým největším prodejcem ojetých vozů v České republice, ale má jasnou ambici proniknout mezi první tři. Ještě letos přibudou pobočky v Ostravě a Kladně, které jsou aktuálně ve fázi příprav. V příštím roce firma plánuje otevřít dalších 12 až 14 poboček po celé republice a během dvou let by jejich počet měl překročit 20. Následně se chce Direct auto zaměřit také na expanzi do zahraničí. Aktuální nabídku 1500 vozů plánuje výrazně rozšířit do konce letošního roku.
11.08. 2025
Direct auto
Foto: Direct auto