Leasingová společnost Drivalia uspořádala na Autodromu Most pro své zákazníky srovnávací jízdy, na kterých si mohli osobně vyzkoušet 120 aut od 45 značek včetně 25 vozů od osmi čínských výrobců. Akce nabídla hostům výjimečnou příležitost otestovat v jeden den za identických podmínek vozy různých výrobců.
Drivalia organizuje srovnávací jízdy pravidelně jednou do roka. Letošní akce byla rekordní co do celkového počtu aut i počtu úplných novinek na trhu. Pořadatelé setkání spočítali, že prodejní ceny šech vozidel by v součtu přesáhly 115 milionů korun.
Hlavním smyslem akce je umožnit zástupcům firemních zákazníků, tedy hlavně fleet manažerům a dalším odborníkům, vyzkoušet v jeden den za identických podmínek vozidla konkurenčních značek. Pomáhá jim to v rozhodování o složení firemních autoparků. Automobilky proto na akci posílají své nejnovější modely.
„V poslední době pozorujeme sílící konfrontaci tradičních značek a nových, především asijských výrobců. Během uplynulých měsíců ohlásilo příchod do Česka hned několik čínských automobilek, které mají ambiciózní strategii pro celý evropský kontinent. Pokud si tady najdou zákazníky, promítne se to do složení firemních flotil, které pak budou pestřejší než dnes. Proto pořádáme takové akce, jako byla ta letošní v Mostě. Pro řadu klientů je to ideální způsob, jak si udělat objektivní obrázek o aktuální situaci na trhu,“ říká Martin Brix, generální ředitel společnosti Drivalia Lease Czech Republic.
Podle Martina Brixe se větší pestrost autoparků neprojeví pouze zastoupením většího počtu značek, než jsme byli zvyklí, ale také větší variabilitou v oblasti financování. „Evidentní je příklon k flexibilnějším produktům. Tradiční duo úvěr - víceletý operativní leasing už nestačí, zákazníci požadují řešení, která nabízejí širší spektrum možností. Vidíme například zvětšující se zájem o krátkodobé i střednědobé pronájmy aut, tedy na několik dní až na jeden rok,“ konstatoval Martin Brix.
22.09. 2025
Drivalia
Foto: Drivalia