Ze života servisáků

Cyklus s představiteli a zaměstnanci českých a slovenských servisů

Ze života servisáků

Magazín Autoservis připravuje unikátní cyklus, který míří na zástupce a zaměstnance českých a slovenských autoservisů, pneuservisů nebo například lakoven.
Mnoho servisů trápí běžné provozní problémy (odborné zkušenosti, finance, personalistika, legislativa a mnoho dalšího), se kterými jim ovšem nikdo moc nepomáhá.

Majitelů, představitelů a běžných zaměstnanců servisů a dalších odborných firem se postupně zeptáme na to, co je trápí a tíží v jejich firmě, s jakými problémy se děnně potýkají a s čím by potřebovali pomoci.
Tématické ankety dají také zaměstnancům firem prostor vyjádřit svůj pohled na firmu a na obor autoopravárenství a aftermarketu, ve kterém firma působí...

Druhá část cyklu nabídne zajímavé rozhovory, komentáře, pohledy odborníků, tématické články, informace a také konkrétní formy pomoci jednotlivým odborným firmám. Celý cyklus je dlouhodobý a má pomoci zlepšit prostředí ve vybraných firmách...

Spuštění ankety předpokládáme v průběhu září 2019.

 

Základní záměr

  • zeptat se zástupců a zaměstnanců firem na to, co je trápí a s čím bojují
  • získat unikátní pohled na život českých a slovenských servisů a firem z oboru
  • klademe důraz na pohled vedení i běžných zaměstnanců

  • připravit zajímavé rozhovory, komentáře nebo pohledy odborníků na vybraná témaa
  • připravit dlouhodé výstupy, které budou přínosem jednotlivým firmám v autoopravárenství

  • připravit kvalitní materiál -  tématické články, informace...
    • naplňující potřeby odborných firem z pohledu
    • běžného provozu, odbornosti zaměstnanců...
    • personalistiky, obchodu, legislativy...

  • u vybraných témat nabídnout praktickou pomoc
    • např. odborné a tématické rady a informace

 

Staňte se partnerem projektu

Celý cyklus můžete samozřejmě využít k efektivní propagaci Vaší firmy, Vašich výrobků nebo služeb mezi odborníky či potencionálními zákazníky:

  • velmi zajímavá a efektivní forma propagace
  • velmi široké možnosti spolupráce

  • finančně velmi výhodná
  • finanční náklady závislé na rozsahu spolupráce - přizpůsobení Vaším možnostem

  • ceny v rozmení 15 - 25.000,- Kč bez DPH / měsíc

 

Co získáte

V rámci cyklu získáte několik forem přímé a nepřímé propagace Vaší firmy:

  • umístění loga Vaší firmy do propagační kampaně ankety
    • výzvy, se kterou postupně oslovíme téměř všechny servisy v ČR a SR

  • umístění loga Vaší firmy do samotné ankety
    • místo, ve kterém budou zástupci firem odpovídat

  • umístění loga Vaší firmy do tématických informací a jednotlivých článků
    • rozhovory, komentáře, pohledy odborníků 
    • tématické články, odborné informace
    • díky tomu bude Vaše firma propagována dlouhodobě
    • bez žádných dodatečných finančních nákladů 

  • uvedení informací o Vaší firmě, jakožto partnera projektu
  • a další formy propagace v rámci tohoto projektu

 

Na koho se zaměřujeme

Postupně oslovujeme různé cílové skupiny odborníků v autoopravárenství a aftermarketu:

  • cca 10 000 odborných firem
    autoservisy, pneuservisy, autosalony, bazary, prodejci autodílů, STK a mnozí další...

  • cca 50 000 odborníků v autoopravárenství a aftermarketu
    automechanici, karosáři, lakýrníci, autoelektrikáři, technici, prodejci, manažeři...

 


Kontaktujte nás

 

Fotogalerie

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

MOTUL

ClassicExpo

AutoTablet

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.4229 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál