PR a marketing odborných firem v autoopravárenství
Pomáháme s efektivní propagací výrobků a služeb
Odborným firmám v segmentu automotive, autoopravárenství a aftermarketu pomáháme s efektivní propagací svých výrobků nebo služeb.
Díky naším dlouholetým znalostem oboru, rozsáhlým kontaktům nebo přehledu o potřebách firem můžeme nabídnout unikátní koncept služeb se zaměřením na požadovaný výsledek. Každou strategii připravujeme s ohledem na naše znalosti, potřeby a specifika oboru a cílové skupiny a samozřejmě potřebách a možnostech klienta.
Využijte našich služeb a oslovte cílovou skupinu Vašich zákazníků, prodejte větší počet výrobků nebo služeb. Naše služby můžete také vyzkoušet na jednom výrobku nebo službě...
Naše strategie - investice do marketingu se musí několikanásobně vrátit!
S čím můžeme pomoci
- zvýšením prodeje výrobků nebo služeb
- uvedení nového výrobku nebo služby na trh
- zlepšením podvědomí o značce mezi potenciálními klienty
- udržení pozice na trhu - například v případě velké konkurence
- snížením nebo zefektivněním výdajů na marketing
- rozložení podnikatelských rizik - rozšíření portolia klientů
Jakou formou to děláme
Vše je závislé na potřebách klienta. Připravíme unikátní strategii, která zahrnuje kombinaci několika forem a především přinese jasný výsledek. Kombinujeme mimo jiné tyto formy:
- nákup odborných nebo tématických médií
- nákup reklamního prostoru dle specifických potřeb - outdoor, dopravní prostředky, apod.
- tématické nebo odborné články, rozhovory
- videa
- sociální sítě
- odborné a tématické konference
- profesní vzdělávání - kurzy, školení, semináře
- výstavy a veletrhy
- eventové akce
- informační kampaně, soutěže, zábavné show
- osobní doporučení
- profesní setkávání
- spojujeme síly s dalšími partnery - příbuzné (ne konkurenční) obory a výrobky
- a některé další formy - individuálně připravené dle typu výrobku nebo služby...
Kolik to stojí
Cena za naše služby je vždy individuální a je stanovena s ohledem na:
- typ a rozsah kampaně
- specifických potřebách klienta
- jeho možnostech - zejména finančních
- smyslu záměru
- možnou kooperaci s partnery - např. příbuzné výrobky (např. automobil - pneumatiky)
- díky efektivitě naší práce, přehledu o oboru nebo zajímavých projektech mohou být náklady na zajímavé a fektivní PR podstatně sníženy...
Zaměřujeme se na cílové skupiny
- klademe důraz na efektivitu kampaní a marketingové podpory
- přemýšlíme nad cílovou skupinou
- nejsou pro nás prvořadá pouze suchá čísla
- častý příklad: Je rozdíl nabízet dražší výrobky (například automobily) 500 šéfům firem nebo 100 000 mladých lidí. Kdo z mladých lidí si toto auto koupí? Nicméně vyšší čísla vypadají "zajímavěji" :-)
- šetříme klientům čas, energii a finanční prostředky
Kontaktujte nás