Servind

PR a marketing odborných firem v autoopravárenství

Pomáháme s efektivní propagací výrobků a služeb

Odborným firmám v segmentu automotive, autoopravárenství a aftermarketu pomáháme s efektivní propagací svých výrobků nebo služeb.
Díky naším dlouholetým znalostem oboru, rozsáhlým kontaktům nebo přehledu o potřebách firem můžeme nabídnout unikátní koncept služeb se zaměřením na požadovaný výsledek. Každou strategii připravujeme  s ohledem na naše znalosti, potřeby a specifika oboru a cílové skupiny a samozřejmě potřebách a možnostech klienta.

Využijte našich služeb a oslovte cílovou skupinu Vašich zákazníků, prodejte větší počet výrobků nebo služeb. Naše služby můžete také vyzkoušet na jednom výrobku nebo službě...

Naše strategie - investice do marketingu se musí několikanásobně vrátit!

 

S čím můžeme pomoci

  • zvýšením prodeje výrobků nebo služeb
  • uvedení nového výrobku nebo služby na trh
  • zlepšením podvědomí o značce mezi potenciálními klienty

  • udržení pozice na trhu - například v případě velké konkurence
  • snížením nebo zefektivněním výdajů na marketing
  • rozložení podnikatelských rizik - rozšíření portolia klientů

 

Jakou formou to děláme

Vše je závislé na potřebách klienta. Připravíme unikátní strategii, která zahrnuje kombinaci několika forem a především přinese jasný výsledek. Kombinujeme mimo jiné tyto formy:

  • nákup odborných nebo tématických médií
  • nákup reklamního prostoru dle specifických potřeb - outdoor, dopravní prostředky, apod.

  • tématické nebo odborné články, rozhovory
  • videa
  • sociální sítě

  • odborné a tématické konference
  • profesní vzdělávání - kurzy, školení, semináře
  • výstavy a veletrhy
  • eventové akce
  • informační kampaně, soutěže, zábavné show

  • osobní doporučení
  • profesní setkávání

  • spojujeme síly s dalšími partnery - příbuzné (ne konkurenční) obory a výrobky
  • a některé další formy - individuálně připravené dle typu výrobku nebo služby...

 

Kolik to stojí

Cena za naše služby je vždy individuální a je stanovena s ohledem na:

  • typ a rozsah kampaně
  • specifických potřebách klienta
  • jeho možnostech - zejména finančních
  • smyslu záměru

  • možnou kooperaci s partnery - např. příbuzné výrobky (např. automobil - pneumatiky)

  • díky  efektivitě naší práce, přehledu o oboru nebo zajímavých projektech mohou být náklady na zajímavé a fektivní PR podstatně sníženy...


Zaměřujeme se na cílové skupiny

  • klademe důraz na efektivitu kampaní a marketingové podpory
  • přemýšlíme nad cílovou skupinou

  • nejsou pro nás prvořadá pouze suchá čísla
  • častý příklad: Je rozdíl nabízet dražší výrobky (například automobily) 500 šéfům firem nebo 100 000 mladých lidí. Kdo z mladých lidí si toto auto koupí? Nicméně vyšší čísla vypadají "zajímavěji" :-)

  • šetříme klientům čas, energii a finanční prostředky


Kontaktujte nás

 

Výběr jazyka

Autoopravář JUNIOR 2024

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3771 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál