Diagnostika vstřikování a turbodmychadla (benzin/diesel)
Školení probírá jednoduché a rychlé metody prověřování jak benzínových, tak dieselových motorů. Zmiňuje “co na co” má vliv, vysvětluje podíl tvorby směsi paliva a emisních systémů na ekonomičnost a výkon motoru, a přináší důležité, v opravárenské praxi využitelné informace. Dnešní trh s novými vozidly sestává převážně z přímo vstřikovaných benzínových a dieselových motorů s turbodmychadlem. Diagnostika přeplňování i vstřikování paliva se dělá zásadně “logem” popř. “multitestem”. Dávky paliva, množství vzduchu, zpětně vedení spalin, Lambda a plnící tlak spolu tak úzce souvisejí, že není možné provádět analýzu jeden bez druhého.
Osnova:
Přeplňování Diesel
- Výčet vlivů ostatních komponent na výkonu motoru
- Souvislosti Vzduch - Palivo - Plnící tlak
- Analýza příčiny chybějícího výkonu motoru
- Vliv nekvalitního rozprášení směsi na spotřebu, výkon a emise
- Rozdíly mezi úbytkem tlaku a množství vzduchu
- Ovladače regulace plnícího tlaku (podtlak/elektronicky)
- Lambda
Přeplňování zážehových motorů
- Adaptace směsi přímo vstřikovaných motorů
- Analýza tvorby směsi z jednotlivých složek plynných spalin
- Provoz v Lambda 1 a chlazení směsí pod hodnotou lambda 1
- Výčet vlivů ostatních komponent na výkonu motoru
- Souvislosti Směs - Předstih - Klepání (hranice detonačního hoření)
- Analýza příčiny chybějícího výkonu motoru
- Analýza vstřikovaného množství v zátěži
- Princip tranzistorového a tyristorového zapalování
- Ionizace prostoru mezi elektrodami
- svíčky
- Vhodnost typu svíčky pro specifické motory
- Saturace primárního obvodu zapalovací cívky
- Přeskokové napětí a napětí při hoření
- Vznik a rotace plamenné fronty a její vliv na načasování expanzního taktu
- Kyslíkové šoky na řídící lambdasondě z neprohořívání směsi
- Posilování schopnosti zapalovat směs sérií jisker v HÚ
- Příklady databáze jisker dle symptomu závady
Přihláška
Termín a místo konání
20. května 2020 (středa)
ISŠA BRNO
Křižíkova 106/15
612 00 Brno – Královo Pole
ihr-tech.cz
Cena
Pořadatel
Page generated in 0.2742 seconds.