Jezdit v zácpě baví jen stávkující pražské taxikáře. Jenže málokdo má možnost se tomuto nutnému zlu vyhnout – do práce, k lékaři nebo nákup se občas musí. Utrpení je ale konec, auta zvládnou jezdit sama do rychlosti 60 km/h! A nemusíte na ně ani dohlížet. Jeden z prvních modelů se systémem autonomního ježdění stupně 3 představuje AUDI A8. Vychytávek nabízí ale mnohem víc!
Otázka: Co mají společného Lamborghini Aventador, Bentley GT Continental, Dodge Challenger SRT Hellcat, Porsche 911 GT2 RS a pásový traktor CASE IH 620 QUADTRACK? Kdo chce být vtipný, řekne, že cenu. Má pravdu, ale kromě toho hlavně výkon a moderní technologie! 700 koní, schopnost automatické jízdy, dvoustupňové přeplňování, supervýkonné chlazení atd.
Vynález samonosné karoserie přinesl výraznou úsporu hmotnosti, hezčí design, prostornější interiér a vyšší jízdní komfort. Zkuste však se svým kombi lehký terénní skok, a z dvoustopého vozidla bude rázem čtyřstopý vrak. Žebřinový rám má zkrátka svá plus, auto s ním navíc nemusí „žrát“ jako tank. Důkaz přinese Františkův test RENAULTU ALASKAN DCI 190.
Obsah večerních zpráv vycházejících z policejních hlášení, vítězové českých pěveckých anket, tweety Donalda Trumpa – vše se dá dopředu snadno odhadnout. Témata SOUTĚŽÍ pořadu Autosalon, jakož i jejich průběh, jsou ale různorodá, nepředvídatelná. Soutěž o novou ŠKODU OCTAVIA RS je toho ostatně důkazem!
Dělat testovacího jezdce je podle mnohých diváků těžký „veget“. Tak posuďte sami. I když mrzne, až praští, ne pohorky, ale polobotky – v nohách, potažmo pedálech, je totiž potřeba mít správný cit. Nevyrazit hned, volant a sedadlo nejdřív nastavit do správné polohy. Točit i do půlnoci, hodnocení nového VOLKSWAGENU POLO musí mít váhu, nevysíláme žádné polotovary!
29.11.2017
Prima