Servind

Neil Fiorentinos se stal novým generálním ředitelem BMW Group Region Central & Southeastern Europe

Neil Fiorentinos se stal novým generálním ředitelem BMW Group Region Central & Southeastern Europe

BMW AG jmenovalo novým generálním ředitelem BMW Group Region Central & Southeastern Europe Neila Fiorentinose, který do funkce nastupuje 1. září 2018. Fiorentinos nahrazuje Christopha v. Tschirschnitze, který se rozhodl přijmout nové manažerské výzvy mimo BMW Group.

Pan v. Tschirschnitz (53) započal svou kariéru u BMW v roce 1992 a zastával různé vysoké pozice v odděleních Corporate Planning, Retail Strategies & Dealer Development u BMW Motorrad a také jako Head of Sales & Marketing pro BMW Sales Region Asia, Pacific, Africa a East Europe. Předtím, než se stal generálním ředitelem BMW Group pro region střední Evropy, zastával funkci Vice President Fleet, Corporate and Direct Sales pro BMW Deutschland. Během jeho funkčního období společnost dosáhla rekordních prodejů a zisku.

Ve čtyřech velmi úspěšných letech dosáhl Christoph v. Tschirschnitz se značkami BMW a MINI více než 50% nárůstu objemu obchodu na dvanácti trzích, které jsou řízeny centrálou v Salcburku.

Ve spolupráci se 180 prodejci prodala společnost BMW Group v roce 2017 na 12 trzích střední a jihovýchodní Evropy celkově téměř 80 tisíc vozidel značek BMW, MINI, BMW i a BMW Motorrad a poskytuje také komplexní péči a podporu pro své zákazníky.

Neil Fiorentinos přichází z BMW Group Netherlands, kde po dobu 4,5 roku zastával funkci Managing Director. Neil (50) svou kariéru zahájil v roce 1994 u jihoafrického zastoupení BMW Group. O šestnáct let později byl jmenován ředitelem BMW Group Asia.

Díky mezinárodním zkušenostem ve třech různých zastoupeních BMW Group na třech různých kontinentech si tento jihoafrický manažer přináší vynikající výsledky v oblasti obchodních a dovozních vztahů. Neil a jeho tým si v Holandsku udržel vedoucí postavení BMW v segmentu a dosáhl rekordních prodejních výsledků pro BMW, MINI a BMW Motorrad čtyři roky po sobě.

Ve své nové roli bude Neil zodpovědný za dohled nad prodejními a marketingovými aktivitami ve střední a jihovýchodní Evropě, kam spadá dvanáct zemí: Rakousko, Polsko, Česká republika, Řecko, Maďarsko, Slovensko, Slovinsko, Rumunsko, Bulharsko a Malta.

Datum zveřejnění

30.7.2018

Zdroj informací

BMW Group

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2511 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál