Product manager pro sortiment olejů a maziv nám odpověděl na několik otázek týkajících se obchodování s provozními kapalinami ve společnosti APM Automotive.
Daří se vám uspokojovat potřeby zákazníků po náplních do klimatizací?
„I přes letošní problémy na trhu se nám zatím daří poptávku po chladivu vykrývat. Díky včasnému předzásobení, vycházejícímu ze zkušeností z předchozích let, nás nedávná úprava kvót Evropské unie nezaskočila a pro naše zákazníky tak máme chladiva relativně dostatek.“
Je pro vás AdBlue významným prodejním artiklem?
„AdBlue je pro APM Automotive spíše doplňkovým sortimentem. Před nedávnem jsme naskladnili menší obchodní balení AdBlue, tedy do cca 60 litrů, které využíváme především pro potřeby vlastní firemní flotily rozvozových dodávek. Samozřejmě ji mohou ale objednávat také naši zákazníci, kterým tato menší balení vyhovují.“
Máte jediného nebo omezený počet dodavatelů motorových olejů? Co je pro vás rozhodující při volbě dodavatele - je to jen cena?
„Nabízíme oleje a maziva od celé řady renomovaných světových výrobců, přičemž rozhodujícím kritériem je především poptávka ze strany našich zákazníků, dobré obchodní vztahy s dodavatelem a spolehlivé dodávky.“
Víc se dočtete v posledním vydání magazínu Autoservis ZDE.
9.8.2018
APM