V červenci registrovala značka Peugeot v ČR 1085 osobních a lehkých užitkových vozů. Lepšího červencového výsledku dosáhla za 22 let svého působení na českém trhu pouze jednou, a to loni. Celkově za prvních sedm měsíců roku 2019 dosáhla nárůstu o 5,4 %, což je v rámci první dvacítky značek na českém trhu třetí nejvyšší růst.
V červenci zaznamenala značka Peugeot meziroční pokles prodejů o 9,3 %, ten však kompenzuje několik pozitivních faktů, jako např.: druhý nejlepší červenec v historii značky, 5. příčka v žebříčku automobilek, růst v rámci lehkých užitkových vozů (+ 12,8 %), aj. Tyto dílčí úspěchy činí z letošního července navzdory poklesu velice úspěšný měsíc, který společně s uplynulými obdobími přispěl k tomu, že Peugeot je v letošním roce jednou z nejvíce rostoucích automobilek na českém trhu.
Za prvních sedm měsíců letošního roku Peugeot v ČR registroval 7166 osobních vozů, tedy o 336 (+ 5 %) více než za stejné období loňského roku. S tržním podílem 4,73 % si oproti roku 2018 polepšil o jednu příčku v pořadí automobilek a obsazuje aktuálně 5. pozici. Přestože v rámci celosvětových prodejů značky Peugeot vynikají zejména modely Peugeot 208 (151 tisíc ks za 1. pol.) a 3008 (122 tisíc ks), na českém trhu vládne jednoznačně Peugeot 2008, který je s 1922 letos registrovanými vozy nejprodávanějším malým SUV v ČR, jedničkou v rámci modelové řady Peugeot v ČR a na 18. místě v rámci všech modelů českého trhu.
Prodej lehkých užitkových vozů značky Peugeot celosvětově za první pololetí překonal loňský prodejní rekord. Rovněž v České republice je počet prodaných LUV Peugeot za prvních sedm měsíců letošního roku rekordní: 1582 vozů. Nárůst představuje +7,5 % (110 vozů) a podíl na trhu 13,38 %, což je o 0,27 procentního bodu více než v roce 2018. Nejprodávanější užitkový vůz v ČR, Peugeot Boxer, navýšil meziročně počet registrací o 4 % v ČR a celosvětově o 2 %. Od jeho uvedení na trh se ve světě prodalo už více než půl milionu kusů.
9.8.2019
Peugeot