Toyota ocenila své nejlepší evropské prodejce v oblasti zákaznických služeb. Za Českou republiku zvítězil autorizovaný prodejce vozů Dolák s.r.o. O poctu stát se jedním z 25 držitelů ceny Ichiban, v japonštině „číslo jedna“, každoročně soutěží přes 2500 evropských prodejců, kteří jsou hodnoceni na základě svého přístupu k zákazníkovi.
Z důvodu koronavirové pandemie se slavnostní předávání cen letos uskutečnilo ve virtuální formě, kdy se nejlepší prodejci Toyota spojili na dálku s centrálou společnosti Toyota Motor Europe v Bruselu.
Viceprezident pro prodej, marketing a zákaznické zkušenosti Didier Gambart poukázal na důležitost lidského přístupu v rámci všech aktivit prodejní sítě: „Celoživotní hodnotu zákazníka budujeme kolem lidí a pro lidi. Je to lidský faktor promítnutý do způsobu, jakým naši prodejci interaktivně pracují se zákazníky, který nikdo jiný nebude moci replikovat a zkopírovat a který přinese pozoruhodné zákaznické zkušenosti.“
„Autorizovaní partneři Toyota vnímají Ichiban jako nejprestižnější ocenění péče o zákazníky. I díky tomu se nám daří udržovat vysokou kvalitu zákaznických služeb. Náročným kritériím hodnocení v rámci ocenění Ichiban vyhověla pro letošní rok nejlépe společnost Dolák, která získala cenu již potřetí a potvrdila tak vysokou úroveň servisu a služeb, kterou ve svých showroomech klientům poskytuje,“ říká obchodní ředitel Toyota ČR Pavel Zákora.
Prezident a generální ředitel Toyota Motor Europe Dr Johan van Zyl ocenil všechny shromážděné prodejce za jejich mimořádné výkony s poukazem na důležitost naslouchání hlasu zákazníků.
03.08.2020
Toyota