Skupina Auto Palace oznámila k 1. únoru 2021 změny v organizační struktuře, které reflektují aktuální posilování jejích obchodních aktivit na trhu. V nedávné době otevřela další tři nová prodejní a servisní centra - dvě v Praze a jedno v Karlových Varech. Tento rozvoj obchodních aktivit nyní doprovází také důležité změny v personální oblasti, konkrétně v oddělení marketingu.
Do pozice Group Marketing Manager CZ&SK s přímou odpovědností generálnímu řediteli byla jmenována Nela Bartošová. Má s oblastí marketingu více než 15leté zkušenosti na domácím i zahraničním trhu. Do skupiny Auto Palace přišla z dlouholetého působení ve farmaceutickém průmyslu. Během své dosavadní profesní kariéry však získala zkušenosti také v oboru automotive. „Pro mě je vždy nová zkušenost tím nejlepším učitelem. Na práci s týmem svých kolegů ve skupině Auto Palace se hodně těším i proto, že se tak trochu vracím do atraktivního automobilového odvětví. Aktuální proměnu této silné skupiny na trhu musí provázet kvalitní marketingová strategie, a to je pro mě skutečně velká výzva,“ řekla ke svému uvedení Nela Bartošová.
V oddělení marketingu dochází také k dalšímu personálnímu posílení. Do funkce marketingové specialistky skupiny Auto Palace byla nově jmenována Michaela Škrdlantová, která zde využije své bohaté marketingové zkušenosti z prostředí automotive, mimo jiné i z dosavadního několikaletého působení u významného autorizovaného dealera předních automobilových značek na českém trhu. „Posledních několik let své profesní kariéry jsem pracovala se svým týmem v oblasti dealerského marketingu především ve vztahu k importérským organizacím, a tak velmi ráda předám své zkušenosti v rámci svého nového pracovního působení ve skupině Auto Palace,“ zmínila ke své nové pozici Michaela Škrdlantová.
Dealerská skupina Auto Palace toto personální posílení své organizační struktury oznámila v době, kdy s významným rozvojem svých obchodních aktivit plánuje další posílení celkového vnímání značky Auto Palace na českém trhu.
„Výběru nejvhodnějších kandidátů na obě zmíněné marketingové pozice jsme věnovali velkou pozornost a úsilí. Jsme si plně vědomi toho, že kvalitní marketing bude právě v této době sehrávat zásadní roli na českém automobilovém trhu. Proto jsem rád, že jsme do našeho pracovního týmu získali tak profesně zkušené kolegyně,“ vyjádřil své přesvědčení generální ředitel skupiny Auto Palace Karel Klouda.
16.2.2021
Auto Palace