Automobilka Opel během prvního čtvrtletí tohoto zaznamenala významný nárůst prodeje lehkých užitkových vozidel. V Evropě prodej LUV značky Opel meziročně vzrostl o 26 % na 29 000 kusů a tržní podíl dosáhl 5,3 %. Podstatné je, že Opel v LUV rostl na svých nejdůležitějších trzích - tržní podíl se zvýšil na domácím německém trhu až na 6,2 % a na trhu Velké Británie dokonce až na 9,8 %.
V České republice Opel rostl v segment LCV ještě výrazněji. Za první čtvrtletí se v ČR prodalo 181 užitkových vozů Opel, což představuje meziroční nárůst o 36 % a tržní podíl se zvýšil ze 3,64 % na 4,21 %. Pozitivní trend potvrdil i duben, takže ze první čtyři měsíce Opel v ČR meziročně zvýšil prodej dokonce o 48 %!
Jedním z důvodů posilování pozice Opelu v segmentu LUV je postupující elektrifikace. Během prvního čtvrtletí se elektrická dodávka Opel Vivaro-e stala nejprodávanějším elektricky poháněným modelem svého segmentu v rámci celé Evropy.
14.5.2021
Opel