Servind

Nový prodejce značky Peugeot

Nový prodejce značky Peugeot

V Říčanech u Prahy zahájila provoz nová koncese značky Peugeot. Zkušený a úspěšný koncesionář Lenner Motors si v regionu Praha - Východ vybudoval dobrou pověst i početnou základnu potenciálních i stávajících zákazníků, kterým nyní může nabídnout kompletní modelovou řadu Peugeotu doplněnou o rozsáhlou škálu prodejních a poprodejních služeb.

Lenner Motors je současně prvním zástupcem koncesionářské sítě značky Peugeot v České republice, který se představuje ve zcela nové značkové identitě dle nejnovějších pravidel.

Značka Peugeot 25. února 2021 představila nové logo a současně s ním i plán kompletní proměny korporátní identity značky. Po první fázi, během které byly adaptovány veškeré komunikační nástroje, nastal čas na obměnu showroomů. Komplexní projekt, na jehož konci bude všech 10 000 prodejních míst značky Peugeot ve 160 zemích přepracováno do nové podoby, potrvá do konce roku 2022. Už dnes je však v Evropě mnoho prodejců, kteří na novou identitu již přešli. V České republice je prvním nově otevřený showroom Peugeot v Říčanech.

Nejnovější přírůstek do rodiny koncesionářů značky Peugeot není v oblasti prodeje automobilů žádným nováčkem. Začínal v roce 2006 s 12 zaměstnanci. Dnes jich zaměstnává 70, provozuje dvě pobočky a rozšiřuje svoje portfolio o značku Peugeot. V rámci prodejního a servisního zázemí o rozloze 10 000 m2 poskytuje veškeré služby včetně programu Peugeot Professional, zaměřujícího se na komplexní péči o firemní klientelu. V dohledné době se hodlá zapojit také do značkového programu pro prodej ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy. Současně se koncese v Říčanech aktivně připravuje na přechod na nové zdroje energií a buduje dobíjecí stanice, v současné době disponuje čtyřmi stanicemi.

Klienti ocení výhodné umístění showroomu v komerční zóně se snadným parkováním a skvělou výchozí pozicí pro testovací jízdy. Tato výhoda se zde projevila už během akce Peugeot Emotion Day. „Byli jsme potěšeni zájmem návštěvníků akce Peugeot Emotion Day o naši produktovou nabídku. Zároveň jsme tak mohli zvýšit povědomí o značce v regionu a představit zákazníkům její novou identitu. Všechny nové prvky exteriéru a interiéru, jako nové logo, totem, recepce atd. spolu ladí a vyjadřují kvalitu a eleganci značky Peugeot,“ říká ředitel společnosti Peugeot Říčany Viktor Lér.

Další koncesionáře značky Peugeot čeká přechod na novou identitu v nadcházejících obdobích. Do konce roku 2022 bude v novém designu kompletní prodejní síť Peugeot v České republice.

Datum zveřejnění

15.6.2021

Zdroj informací

Peugeot

Foto: Peugeot

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2806 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál