Servind

Toyota láká ženy a dívky na technické pozice

Toyota láká ženy a dívky na technické pozice

Automobilka Toyota spustila program, jehož cílem je zvýšit podíl žen na vědeckých a technologických pozicích. Jmenuje se Girls STEM a má inspirovat studentky k zájmu o technická místa. Spolupracovat na něm bude největší poskytovatel vzdělávacích programů na kontinentu JA Europe a Inspiring Girls International.

Povolání v oblasti vědy, technologie, inženýringu a matematiky si podle posledních průzkumů v Evropě volí jen 18 % žen. Na školách má o tyto předměty zájem 26 % studentek. Několik studií ale prokázalo, že tento podíl lze téměř zdvojnásobit pokud dívky mají vhodný vzor.

Cílem programu Girls STEM the Future je přivést školačky do přímého kontaktu s ženami, které pracují v Toyota Motors Europe. Úspěšné pracovnice Toyoty se budou s dívkami setkávat ve třídách, budou je zvát do výzkumného a vývojového centra, pořádat inovační kempy nebo je uvítají v on-line video centru.

„Respekt k lidem je klíčem k filozofii naší společnosti. Naším cílem je odrážet rozmanitost firmy a vytvářet inkluzivní prostředí, kde se každý cítí vítán, je v bezpečí a je mu nasloucháno. Tímto programem chceme ukázat mladým ženám rozmanité a zajímavé příležitosti, které pro ně Toyota nabízí," říká vedoucí oddělení udržitelnosti a ESG evropské Toyoty Monica Perez Lobo.

Podle zakladatelky Inspiring Girls Mirim González Durántez by se každá mladá žena měla svobodně rozhodnout, co chce v životě dělat. Partnerství s Toyota Motor Europe je podle ní úžasnou příležitostí představit mladým ženám celou řadu možností, které mají v automobilovém průmyslu k dispozici, a inspirovat je k tomu, aby mířily vysoko.

Toyota Motor Europe zajišťuje velkoobchodní prodej a marketing vozů Toyota a Lexus a zastřešuje výrobní a inženýrské operace Toyoty v Evropě. Toyota v Evropě přímo zaměstnává přibližně 25 000 lidí a od roku 1990 zde investovala více než deset miliard eur.

Operace Toyoty v Evropě jsou podporovány sítí 29 národních marketingových a prodejních společností v 53 zemích, celkem asi 3000 prodejních míst a devíti výrobních závodů. V roce 2020 prodala Toyota v Evropě 993 113 vozů.

Datum zveřejnění

8.12.2021

Zdroj informací

Toyota

Foto: Toyota

Výběr jazyka

DEFEND INSURANCE

VALEO školení 2022

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2806 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál