Prohloubení digitálních služeb, vysoké zabezpečení citlivých dat a nepotřeba papírové evidence jsou cíle nového klientského portálu MojeVWFS od společnosti pro financování vozidel Volkswagen Financial Services. Klienti mohou jeho prostřednictvím komunikovat se společností či přímo zažádat o změnu svých údajů. Naleznou v něm též aktuální bilanci na smlouvě, splátkový kalendář nebo přehled údajů o vozidle a jeho pojištění.
„Stále vyšší procento klientů upřednostňuje online komunikační kanály a nástroje pro správu svých financí. Představení portálu MojeVWFS je tak přirozeným vyústěním měnících se trendů ve společnosti a našeho úsilí směrem k větší digitalizaci finančních služeb,“ říká jednatel společnosti Volkswagen Financial Services Axel Herrmann.
Klientský portál MojeVWFS je plně responzivní - přihlásit se do něj lze prostřednictvím internetového prohlížeče z počítače, mobilu nebo tabletu. Škálu jednotlivých úkonů, které budou moci klienti provést online, společnost plánuje do budoucna neustále rozšiřovat. Už nyní lze takto například podat žádost o devinkulaci nebo o změnu kontaktních údajů. Stejně tak se společnost zaměřuje na nabídku informací a dokumentů, které klienti v portálu naleznou – v brzké době si budou moci stáhnout např. zelenou kartu do svého mobilu.
„Naší ambicí je, aby se MojeVWFS stalo primárním nástrojem pro správu a komunikaci mezi klienty a naší společností. Pevně věřím, že funkcionality portálu o svých výhodách samy přesvědčí,“ doplňuje Axel Herrmann.
S ohledem na citlivá data klientů byla při jeho navrhování zvláštní péče věnována právě adekvátnímu zabezpečení. Jeho implementace navíc pomáhá šetřit přírodu, společně se startem nového portálu totiž společnost upustila od zasílání papírových výpisů.
16.05.2022
VWFS
Foto: VWFS