Servind

Aby sedmiletá záruka byla skutečně na 7 let

Aby sedmiletá záruka byla skutečně na 7 let

Výrobci aut prodlužují své záruky, ale zároveň je omezují celou řadou podmínek, takže většina řidičů je nevyužije v plné délce a skončí jim předčasně.

Po uplynutí záruky výrobce ztrácí majitel vozu veškeré garance a ochranu pro případ selhání některé ze součástek. A není nijak výjimečné, že k poruše skutečně dojde a nepříjemně zasáhne rodinný rozpočet, v současnosti již tak zatížený vysokou inflací a cenami energií. Je však možné si sjednat pro vozidlo prodlouženou záruku, která nabízí celou řadu výhod pro řidiče i prodejce vozů.

Koupě a provoz vozidla představuje pro každou domácnost jeden z největších výdajů. Navíc je nutné zvážit i rizika možných dodatečných výdajů za opravy, které se v případě motoru, převodovky, brzd či spojky běžně pohybují v desítkách tisíc korun. U nových vozidel sice starosti přicházejí později s vypršením záruky výrobce, nejsou ale o nic menší, spíše naopak.

Nové automobily jsou stále sofistikovanější a s moderními technologiemi, kdy se zvyšuje počet senzorů, kamer a dalších podobných zařízení stoupá také cena oprav a náhradních dílů. Vedle toho také rostou mzdy mechaniků a celková náročnost diagnostiky defektů. Tím také stoupají ceny oprav, které jsou v některých případech i pětinásobně vyšší než před deseti lety.

Další zvyšování cen za opravy vozů pravděpodobně přinese růst cen energií a celkově plošné zdražování napříč všemi sektory. Inflace a energetická krize navíc odčerpávají českým domácnostem úspory na horší časy, kdy jimi musí nebo budou muset dorovnávat běžné výdaje a zároveň dochází k jejich znehodnocování. Nyní více než kdy dříve, je tedy třeba své výdaje pečlivě plánovat a v případě nákupu vozu skutečně počítat i s dodatečnými náklady v podobě oprav a připravit se na ně, aby nebylo nutné sahat do dlouhodobých rezerv nebo ještě hůře k půjčce od rodiny či přátel nebo dokonce úvěru.

Finanční ochrana pro případ mechanických, elektrických i elektronických poruch

Nejjednodušší cestou, jak si zajistit finanční ochranu pro nepříjemnou životní situaci, je pojištění. Platí to i u automobilů, pro které je možné si pro případ neočekávaných mechanických, elektrických i elektronických poruch sjednat prodlouženou záruku. Lídrem trhu je v této oblasti DEFEND INSURANCE GROUP, která má s doplňkovým pojištěním pro automobily více než 25 let zkušeností ze sedmi evropských trhů. Kromě Česka totiž působí i na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Velké Británii a nově i Německu a Pobaltí.

Pro nové a zánovní vozy, které mají stále platnou záruku výrobce, má DEFEND v nabídce prodloužené záruky DEFEND Car Protect DIAMOND a DEFEND Car Protect CRYSTAL. Ty poskytují širokou ochranu srovnatelnou se zárukou výrobce, která začíná běžet ihned po jejím uplynutí. Při vstupu do pojištění může být navíc vozidlo až 3 roky staré a mít 200 000 najetých kilometrů.

Vztahuje se i na vozy se 7letou tovární zárukou

Novinkou u záruk DEFEND Car Protect je možnost nepřetržité ochrany až do 7 let stáří vozu. Je tedy možné sjednat ochranu až na další 2 roky i pro vozy s 5letou zárukou výrobce, kterou poskytují na českém trhu například značky Hyundai, Mitsubishi či Renault. A u DEFEND pojistíte i vůz se 7letou tovární zárukou, což je v Česku případ značky Kia. Výrobci aut sice délky svých záruk prodlužují, často je to ale spíše jen marketingový trik, protože je u nich řada podmínek, jako jsou limit nájezdu kilometrů či pravidelná návštěva autorizovaných servisů. V mnoha případech se tak stává, že tovární záruka vyprší mnohem dříve než byla její avizovaná délka. Můžete si ji ale prodloužit u DEFEND, kde budete mít k dispozici neomezený limit najetých kilometrů i volný výběr servisu.

„Obraceli se na nás zákazníci, kteří ročně najednou 30-40 000 km a tovární záruku tak zdaleka nevyužijí v celé délce, ale zpravidla jim končí okolo 3. roku. Právě na ně jsme mysleli s neomezeným nájezdem kilometrů u našich záruk i navýšením tzv. TOP UPu, kdy je nově možné prodloužit záruku až do 7 let stáří vozu, což je v Česku, kde řidiči očekávají, že jim auto vydrží alespoň 10 let, skvělé,“ vysvětluje Gabriela Motejzíková, Country Managerka DEFEND INSURANCE GROUP pro Českou republiku.

Flexibilita a individuální přístup pro zákazníky i prodejce

Zákazník má u prodloužených záruk od DEFEND k dispozici také neomezený počet pojistných událostí až do výše celkového limitu pojistného plnění, který může dosahovat až pořizovací ceny, přičemž cena záruky se zaplatí často již při první opravě. Záruky DEFEND navíc kryjí nejen autodíly, ale také cenu práce podle ceníku servisu, odtah vozidla, případně i náhradní vozidlo v rámci doplňkového krytí. Zákazníci si mohou sami zvolit délku pojistné doby, limit pojistného plnění i výši spoluúčasti a platit tak skutečně pouze za to, co využijí.

Individuální přístup a služby na míru poskytuje DEFEND INSURANCE GROUP i svým partnerům. Ti si mohou upravit parametry produktu i vstupní kritéria podle svých potřeb a obchodní strategie a využít i možnost brandingu, který pomáhá budovat jejich značku a loajalitu zákazníků k jejich společnosti.

Samozřejmostí je snadné a rychlé sjednání prodloužených záruk díky online systému iDEFEND a podpisu prostřednictvím SMS kódu. A spolehnout se můžete i na rychlé a profesionální vyřízení škodních událostí a špičkový zákaznický servis.

Rádi byste začali prodloužené záruky pro nové a zánovní vozy nabízet? Chcete získat nabídku na míru? Neváhejte se ozvat DEFEND INSURANCE na e-mail info@defendinsurance.eu nebo telefonní číslo +420 233 103 111.

Datum zveřejnění

07.07.2022

Zdroj informací

DEFEND INSURANCE

Ilustrace: DEFEND INSURANCE

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.214 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál