Servind

Proměna značky LKQ pokračuje

Proměna značky LKQ pokračuje

Společnost LKQ Europe pokračuje v posilování své pozice globálního a inovativního lídra na evropském trhu s náhradními díly pro automobilový aftermarket.  Firma podnikla další krok v novém pojetí své firemní identity a brand designu. Oficiálně spustila nové webové stránky LKQ Europe, které pokládají základy nového standardu pro brand design ve svém odvětví.

Nový web LKQ Europe

Poprvé od vstupu společnosti na evropský trh v roce 2011 přichází LKQ Europe s uceleným zdrojem informací pro všechny zainteresované strany. Zákazníci, dodavatelé, zaměstnanci, investoři, organizace, média i všichni ostatní mohou nyní na jednom místě najít vše, co jim jako přední distributor nezávislých náhradních dílů pro automobilový průmysl v Evropě nabízí.

„Jako přední hráč na nezávislém trhu s náhradními díly pro automobilový průmysl se snažíme být lídrem v tomto odvětví a stanovovat nová měřítka, pokud jde o brand design. Dnes máme možnost komunikovat naši značku efektivně, účinně a konzistentně napříč všemi zákaznickými segmenty, trhy a kanály. Nový web LKQ Europe je klíčem k oslovení našeho publika na celém kontinentu. Ambicí LKQ je být nejlepší ve svém oboru, průběžně vylepšovat svou pověst a zároveň se stát hlasem nezávislého trhu s náhradními díly v Evropě. Webové stránky jsou pro nás důležitým milníkem na této cestě,“ říká ředitelka komunikace LKQ Europe Dr. Christiane Lesmeisterová.

Newsroom s podrobnými informacemi o oboru i LKQ Europe

Součástí webu je i obsáhlý newsroom, v němž mají média a partneři přístup k nejaktuálnějším informacím o společnosti. Newsroom jim přináší zprávy, příběhy, informace a rozhovory týkající se kromě strategie LKQ Europe a jejích obchodních aktivit i celého oboru aftermarketu. Současně také obsahuje databázi mediálních zdrojů pro snadný přístup k obrazovým materiálům nechráněných autorským právem, firemním logům či nejrůznějším videím: Newsroom LKQ Europe.

Proměna značky LKQ Europe pokračuje

V červnu 2022 LKQ oznámila vylepšení svého brandu a korporátní identity, aby podpořila sjednocování jednotné firemní kultury ve všech zemích v nichž působí. Pro tento účel se společnost spojila s odborníky na branding a transformaci ze společnosti Kenza. Vznikl tak nový vzhled a identita LKQ i kampaň zaměřená na vytváření povědomí o značce jako takové.

„Společně s týmem LKQ bylo naším cílem proměnit LKQ ve značku, která uvede lidi, firmy i celý svět do pohybu. Navrhli jsme proto moderní brand design, který zdůrazní přední pozici LKQ na trhu a posílí ji napříč všemi zákaznickými segmenty,“ vysvětluje generální ředitel společnosti Kenza Nusi Drljevic.

Tvorbě nového brandingu a designu předcházela komplexní a podrobná analýza architektury, portfolia a výkonnosti značky LKQ. Výsledkem je nejen zmodernizované logo, ale také svěžejší barvy a typografie, bohatý obrazový materiál a ikonografie i pohyblivé designové prvky – to vše lze najít na nové digitální brand platformě. Dříve fragmentovaná stránka nyní tvoří harmonizovaný a zjednodušený systém, který LKQ Europe umožňuje navazovat větší spojení se všemi cílovými skupinami.

„Společnost Kenza odvedla skvělou práci a umožnila LKQ nastolit nová měřítka v oboru.  Moderní design proměnil firemní identitu a značku LKQ a připravil ji na postdigitální věk – udělali jsme první krok na této cestě a těšíme se na její pokračování v budoucnu,“ zdůrazňuje Christiane Lesmeisterová.

Datum zveřejnění

12.09.2022

Zdroj informací

LKQ

Foto: LKQ

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3125 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál