Servind

Citroën s novým logem

Citroën s novým logem

Citroën představuje novou identitu značky a nové logo. Nové logo v desáté podobě od založení společnosti v roce 1919 má svou premiéru na novém koncepčním voze Oli a od poloviny roku 2023 se bude postupně používat na budoucích sériových vozech.

Nové logo přichází s novou interpretací původního, navrženého zakladatelem firmy André Citroënem a inspirovaného úspěchem jeho první kovodělné společnosti vyrábějící převodovky s kuželovými koly se šípovým ozubením. Double chevron (Dvojitý šíp) je od té doby základem identity Citroënu. Nyní je rozvíjen jako základ pro nové logo značky.

Vincent Cobee, generální ředitel společnosti Citroen, zdůrazňuje: „Když se pouštíme do pravděpodobně nejvíc vzrušující kapitoly v naší slavné 103leté historii, nastal čas, aby Citroën přijal moderní a současný vzhled. Naše nová identita je elegantním symbolem pokroku, protože naše zákazníky přepravujeme v progresivních vozech orientovaných na budoucnost, nabourávajících tradiční pravidla průmyslu, a emocionálně tím zajišťujeme, aby celý jejich zážitek - zejména jízda na elektrický pohon - byl dostupnější, pohodlnější a zábavnější, ať jsou jejich přání a potřeby jakékoli.“

Nové logo bude také přesahovat digitální prostředí a použití na vozidlech, protože zasáhne všechny prvky firemní identity společnosti, od merchandisingu po podobu obchodních zastoupení a showroomů „La Maison Citroën“ a značení firemních budov. Nové značení bude lehčí, energeticky účinnější a také bez chromu, aby se zvýšila recyklovatelnost.

Na nové identitě značky, kterou vytvořil tým designérů Citroënu, se podílelo studio Stellantis Design Studio, interní designérská agentura skupiny Stellantis. 

Datum zveřejnění

30.9.2022

Zdroj informací

Citroën

Foto: Citroën

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.328 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál