Servind

Program Citroën Citizen Services

Program Citroën Citizen Services

Citroën představuje program Citroën Citizen Services spojující pod jednou značkou řadu služeb, jejichž cílem je v souladu s výzvami, kterým čelí naše společnost, poskytovat zenově klidnou a odpovědnou mobilitu.

Citroën chce doplnit svůj program Citroën Advanced Comfort o nabídku komplexního, zenově klidného a odpovědného automobilového zážitku, kterou zajistí rozsáhlý program inovativních služeb Citroën Citizen Services. Díky tomuto rozšířenému portfoliu služeb si zákazníci budou moci užívat pocit klidné a zodpovědné mobility.

„Citroën je dobře známý svým programem Citroën Advanced Comfort, který nabízí výjimečnou úroveň komfortu ve vozech. Dnes tuto pozornost rozšiřujeme na všechny prvky, které usnadňují vlastnictví vozu se spalovacím nebo elektrickým motorem,“ vysvětlil ředitel marketingu a komunikace Citroënu Laurent Barria.

 

1) Služby pomáhající zákazníkům v každé fázi životního cyklu jejich vozu

Citroën doprovází své zákazníky po celou dobu nákupu a životnosti jejich vozu prostřednictvím komplexní nabídky služeb, které jim zajišťují každodenní klid, usnadňují jejich kroky a posilují jejich důvěru ve značku tím, že kladou důraz na poradenství, odpovědnost, klid a dostupnost.

Poradenství se službou Citroën Advisor, která byla spuštěna v roce 2016, zákazníkům umožňuje transparentně a kdykoliv zjistit hodnocení ve škále 5 hvězdiček ověřené názory spotřebitelů (https://www.citroen.cz/svet-znacky/citroen-advisor.html). K dnešnímu dni již zákazníci Citroënu z celého světa zaslali více než 500 000 recenzí.

Advisor vůz: jakmile zákazník začne hledat na internetu, může si přečíst názory a hodnocení všech modelů řady Citroën.

Advisor prodejní místo: při nákupu se zákazník může seznámit s názory na prodejce i jejich zaměstnance a vybrat si prodejní místo, které mu nejlépe vyhovuje.

Advisor servis: po celou dobu životnosti vozu si mohou zákazníci zjistit názory ostatních zákazníků Citroënu na servisy, kam svůj vůz odvezli pro údržbu.

Služby pro cesty a údržbu vozů Citroën

My Citroën Assist: díky této nabídce lze kdykoli přímo z vozu zavolat na 24hodinovou asistenční službu Citroën a v případě nouze, například při aktivaci airbagu, vás sami lokalizují složky záchranného systému.

On Line Booking: umožňuje přímo z aplikace My Citroën online rezervaci schůzky ve vybraném servisu.

Pick-Up & Delivery: řidič Citroënu přijede k zákazníkovi domů, aby vůz vyzvedl k údržbě a poté ho vrátil.

Videocheck: umožňuje zaslat zákazníkovi, který zanechal vůz v servisu, vysvětlující video a podrobný odhad v případě potřeby víceprací. Zvyšuje to transparentnost a důvěru, což oceňuje 95 % zákazníků.

Maitenance E-book: díky aplikaci My Citroën má zákazník k dispozici online servisní knížku. Dostane například upozornění, že je čas na servisní prohlídku nebo si může prohlédnout historii údržby vozu.

Dostupnost při údržbě vozu bez ohledu na jeho stáří

Snadný přístup k originálním náhradním dílům z vozů s ukončenou životností: Tato služba bude možná díky spuštění speciálních webových stránek, na nichž si zákazníci budou moci vyhledat a zakoupit potřebné díly a nechat si je doručit až domů. Toto snadné a nákladově efektivní řešení je bude motivovat k tomu, aby udržovali své vozy v dobrém stavu výměnou dílů za nižší cenu. Zákazník bude moci využít až o 70 % nižší pořizovací cenu, než je cena nového dílu, a opětovným využitím použitých dílů přispěje ke zvýšení reálné míry recyklace. (Novinka roku 2022)

 

2) Služby určené pro elektromobilitu

Citroën nabízí zákazníkům řadu řešení, jež jim usnadňují jízdy v elektromobilu a zbavují je stresu ať už jde o přípravu cest, vyhledávání nabíjecích míst, platbu za nabíjení, možnost příležitostného využití vozu se spalovacím motorem, podporu při používání plug-in hybridního vozu nebo speciální servisní smlouvy podporující recyklaci.

Doprovodné služby pro každodenní používání elektromobilu

Přístup ke službám dobíjení prostřednictvím Free2Move eSolutions, který zákazníkům pomáhá najít nejlepší řešení pro dobíjení vozu. Zákazníkovi může služba po přesné analýze jeho potřeb, elektroinstalace a specializovaných nabídek financování pomoci při výběru a instalaci nabíjecího zařízení v místě, které si zvolí. Díky připojení ke globálnímu portálu mobility Free2Move, který nabízí přístup ke 260 000 nabíjecích stanic v Evropě, může řidič během jízdy rychle zjistit dostupná nabíjecí místa a jejich ceny a po příjezdu odemknout nabíjecí místo pomocí aplikace eSolutions Charging nebo karty eSolutions.

Plánovač cest je základní nástroj, díky kterému si řidič naplánuje cestu pomocí aplikace My Citroën. Aplikace zobrazuje nejvhodnější dobíjecí stanice na trase a odhadovaný čas příjezdu na základě aktuálního stavu nabití akumulátoru a času potřebného k případnému dobití po cestě.

Možnost uspokojení specifických občasných potřeb

Jednorázová zápůjčka vozů se spalovacím motorem. Majitelé vozů ë-C4 ve Francii mají možnost bezplatně si během dvouleté záruční doby zapůjčit na 7 dní vůz se spalovacím motorem například pro cestu do oblasti se špatnými možnostmi veřejného nabíjení. Tato služba bude v Evropě zavedena pro všechny elektromobily Citroën v roce 2023. Majitelé elektromobilu, kteří uzavřou servisní smlouvu, budou moci po dobu trvání smlouvy využít bezplatnou výpůjčku vozu na týden ročně. Poté mohou využít další týden, který bude zpoplatněn.

Udržitelné a odpovědné servisní smlouvy - Citroën zákazníkům nabídne možnost využívat kompletní servisní smlouvu, která zahrnuje používání recyklovaných nebo repasovaných dílů schválených výrobcem, kdykoli je to možné. Tím se maximalizuje opětovné použití dílů. (Novinka roku 2022)

Optimalizace řízení a využívání plug-in hybridního modelu

PHEV Plug-in reminder pomůže využít plug-in hybrid na maximum tím, že zákazníkovi připomene dobití akumulátoru.

PHEV Connect, služba nabízená firemním zákazníkům, která je první rok zdarma, umožňuje správcům vozových parků snižovat spotřebu a emise tím, že analyzuje chování uživatelů.

Datum zveřejnění

10.10.2022

Zdroj informací

Citroën

FOTO: Citroën

 

Fotogalerie

Výběr jazyka

DEFEND INSURANCE

VALEO školení 2022

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3374 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál